کد خبر : 1800053 | 03 دی 1400 ساعت 12:57 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

یکه‌تازی پیکان ادامه دارد؛

آغاز نیم‌فصل دوم فوتسال زنان با پیروزی مدعیان

نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال زنان با برگزاری 6 دیدار امروز رسماً آغاز شد و در مسابقات انجام شده، مدعیان قهرمانی توانستند رقبای خود را از پیش‌روی بردارند.

 آغاز نیم‌فصل دوم فوتسال زنان با پیروزی مدعیان

به گزارش "ورزش سه" بعد از یک هفته استراحت تعطیلات نیم‌فصل، پیش از ظهر امروز رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان با انجام 6 دیدار در گروه برگزار شد؛ در مهم‌ترین مسابقه هفته ششم در گروه یک، پالایش نفت آبادان توانست به صدرنشینی خود ادامه دهد و در مقابل فرهان ملارد که از مدعیان گروه به شمار می‌رود، توانست برتری 3-1 را با جشن بگیرد.

 

در پرگل‌ترین بازی هفته که به میزبانی رودان برگزار شد، تیم هیات فوتبال رودان در خانه با نتیجه 8-4 مغلوب پویندگان صنعت فجر شیراز شد؛ دیگر مسابقه گروه هم میان تیم‌های مس کرمان و چیپس کامل مشهد با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

 

در گروه دوم، مهم‌ترین جدال هفته برگزار شد و شاگردان نیلوفر اردلان با حفظ روند شکست‌ناپذیری خود توانستند در رفسنجان مقابل مس، یکی از مدعیان قهرمانی جشن پیروزی بگیرند و با 4 گل حریف خود را از پیش برداشتند؛ این بازی در شرایطی با کلین‌شیت و برتری پیکان تمام شد که بسیار جنجالی هم بود و زری فتحی داور مسابقه، اعظم آخوندی دروازه‌بان پیکان و مهسا کمالی بازیکن مس را از زمین بازی اخراج کرد.

 

نصر فردیس کرج در اسفراین جشنواره گل به راه انداخت و توانست با برتری 12-1 کیمیای اسفراین را از پیش بردارد و در دیگر مسابقه این گروه نیز پارس آرا شیراز در یک بازی نزدیک و پرگل مقابل هیات فوتبال اصفهان به تساوی رسید.

 

 

نتایج کامل هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان:

 

مس کرمان 1 - 1 چیپس کامل مشهد
هیات فوتبال رودان 4 - 8 پویندگان صنعت فجر شیراز
فرهان ملارد 1 - 3 پالایش نفت آبادان
مس رفسنجان 0 - 4 پیکان تهران
پارس آرا شیراز 5 - 5 هیات فوتبال اصفهان
کیمیای اسفراین 1 - 12 نصر فردیس کرج

دیدگاه‌ها