کد خبر : 1800129 | 03 دی 1400 ساعت 17:00 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

بازی پنالتی به سود قائمشهر؛

مس 1-نساجی 2؛ حساس، تماشایی و جنجالی

نساجی با کسب یک برد ارزشمند مقابل مس در رفسنجان، با دست پر به قائمشهر بر می گردد.

مس 1-نساجی 2؛ حساس، تماشایی و جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان طی پنج هفته اخیر لیگ برتر با قدرت ظاهر شده و چهار پیروزی و یک مساوی کسب کرد تا در حد یک مدعی ظاهر شود؛ شاگردان ربیعی که این هفته تراکتور را در ضربات پنالتی شکست داده و به جمع شانزده تیم نهایی جام حذفی صعود کردند امروز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر میزبان نساجی بودند؛ تیمی که در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر هیچ شکستی متحمل نشده و با غلبه بر آرمان گهر، مثل مس جزو برندگان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود. بازی دو تیم با پیروزی دو بر یک نساجی به پایان رسید تا در روزی که داور بازی دو پنالتی بحث برانگیز گرفت و کار در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد، شاگردان ساکت الهامی با سه امتیاز به خانه برگردند.

 

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران 01-1400
جمعه: 1400/10/03 ؛ ساعت: 15:00
ورزشگاه شهدای سرچشمه/ بدون تماشاگر
گروه داوری: داور: ناصر جنگی/ کمک ها: ایوب غلامزاده- حسین گلشنی/ داور چهارم: ابوالفضل گرجی/ ناظر: سعید بطحایی

 

ترکیب مس رفسنجان: 


داوود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، هومن ربیع‌زاده، عقیل کعبی، سید مهدی حسینی، فرشاد محمدی‌مهر، مهدی ترکمان، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، مجید علیاری و گادوین منشا

 

1676881

 

ترکیب نساجی: 


علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، حسن نجفی، مرتضی منصوری، محمد قربانی، اکبر صادقی، مهرداد عبدی، رضا جعفری، مسعود شجاعی و کریم اسلامی

 

1676882

 

بهترین بازیکن:
علیرضا حقیقی در بازی امروز از نظر روحی و فنی آمادگی بالایی داشت و مسی ها فقط از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه او شدند. اوج کار دروازه بان نساجی که او را بهترین بازیکن زمین کرد، مهار دیدنی ضربه بازیکن مس در ثانیه های پایانی بود که برد نساجی را مسجل کرد.

 

اتفاق ویژه:
دو پنالتی بحث برانگیز در این مسابقه از سوی جنگی، داور بازی گرفته شد. پنالتی اول روی خطای مدافع نساجی روی علیاری و برخورد این دو با اعتراض طولانی بازیکنان نساجی و وقفه چند دقیقه ای بازی همراه بود که در نهایت توسط منشا به گل تبدیل شد. در پنالتی دوم حرکت سایه به سایه مدافع مس و نجفی، بازیکن نساجی و دفع توپ از سوی مدافع مس، توسط داور پنالتی اعلام شد که به نظر اشتباه می آید. این پنالتی توسط حامد شیری به گل تبدیل شد. تیم مس رفسنجان در این صحنه اعتراض کمتری به داور کرد ولی محمد ربیعی، سرمربی نارنجی پوشان در اعتراض به اینکه داور می توانست وقت اضافه بیشتری اعلام کند با دریافت کارت زرد دوم از کنار زمین اخراج شد.

 

1676869

 

شرح بازی:


نیمه اول:
بازی با حملات مس رفسنجان شروع شد اما این حملات در حدی نبودند که علیرضا حقیقی را به مشکل بیاندازند. رفته رفته شاگردان ساکت از فشار اولیه خارج شده و بازی را به تعادل کشاندند اما مس همچنان در پی باز کردن دروازه حریف بود و دو موقعیت خوب را در دقایق 22 و 29 از دست داد تا اینکه اولین گل بازی در دقیقه 39 برای تیم نساجی به ثمر رسید تا برخلاف جریان بازی، این تیم میهمان باشد که برنده راهی رختکن می شود؛ رضا جعفری روی ریباند شوت منصوری که صوفیانی آن را مهار کرده بود، دروازه مس را باز کرد.

 

نیمه دوم:
مس با چهره ای تهاجمی نیمه دوم را شروع کرد اما نساجی روی شوت دیدنی مسعود شجاعی می رفت در همان دقایق نخست اختلاف را دو گل کرده و کار را برای میزبان سخت کند ولی نوشی صوفیانی به خوبی این شوت را مهار کرد. حملات نساجی با شدت تمام در ادامه بود و بعد از مهار ضربه سر اسلامی توسط صوفیانی، رضا جعفری روی یک کار تمرین شده تیر دروازه مس را به لرزه درآورد. در میان این حملات خطرناک، مس در دقیقه 70 صاحب یک ضربه پنالتی شد و منشا آن را گل کرد تا شاگردان ربیعی با خوش شانسی کار را به تساوی بکشانند. بعد از گل مساوی، نساجی حملات خود را ادامه داد و صاحب یک ضربه پنالتی شد که خیلی مشکوک بود؛ حامد شیری در دقیقه 82 این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا نساجی با حفظ نتیجه تا پایان کار، یک برد ارزشمند خارج از خانه را کسب کند. البته مس در آخرین دقایق می توانست دروازه حریف را باز کند ولی سوپرسیو حقیقی مانع از این کار شد.

 

1676870

دیدگاه‌ها