کد خبر : 1800138 | 03 دی 1400 ساعت 17:42 | 21.6K بازدید | 7 دیدگاه

از همه جهات تیم‌مان را تقویت می‌کنیم؛

وعده مدیرعامل تراکتور برای نیم‌فصل دوم

مدیرعامل تراکتور تبریز وعده داد که تیمش برای نیم‌فصل دوم تغییرات مهمی در حوزه فنی خواهد داشت و به لحاظ نفرات نیز بازیکنان جدید جذب این تیم می‌شوند.

وعده مدیرعامل تراکتور برای نیم‌فصل دوم

به گزارش "ورزش سه" بعد از شکست یک گله تراکتور مقابل هوادار، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل تراکتور در گفتگو با خبرنگاران در واکنش به وضعیت سرخ‌پوشان تبریزی گفت: متاسفانه بدترین نتیجه بود که تیم‌مان امروز به دست آورد، ما انتظار این نتیجه را نداشتیم؛ انشالله که ببینیم با توکل به خدا با توجه به آن نکاتی که می‌توانیم تیم را در نیم‌فصل تقویت کنیم و نفراتی که مدنظر کادرفنی باشد و تیم را به استاندارد لازم برساند، جذب کنیم.

 

وی افزود: جایگاه تراکتور اینجا نیست، نه جایگاه تیم و نه جایگاه هواداران و شهرمان؛ انشالله که بتوانیم نیم‌فصل نقاط ضعف تیم را تقویت و برطرف کنیم.

 

سهرابی درباره عملکرد سولدو و رضایت مدیران باشگاه پاسخ داد: آقای سولدو چند هفته است که آمده و عملکرد خوبی داشته، انشالله رو به رشد هم خواهد شد اگر بتوانیم نقاط ضعف تیم را تقویت کنیم، سولدو یک مربی خوب، بادیسیلپین و تاکتیکی است.

 

مدیرعامل تراکتور در واکنش به عملکرد داوران گفت: خودتان شاهدید، ما چند بار هم اعتراض کردیم؛ در بازی با آلومینیوم، با مس رفسنجان در لیگ برتر و جام حذفی از این وضع ضربه خوردیم و ضرر کردیم؛ پنالتی‌هایی که برایمان نگرفتند و موقعیت‌هایی که به اشتباه آفساید گرفته شد. نقطه نظرات‌مان را به فدراسیون ارائه دادیم، انشالله که در هفته‌های آینده شاهد بهبود وضعیت داوری باشیم.

 

میرمعصوم سهرابی درباره چشم‌انداز کسب سهمیه برای این فصل توضیح داد: جایگاه این تیم اینجا نیست و هواداران انتظار بیشتری دارند، انشالله که تا نیم‌فصل ما بتوانیم نقاطی که آقای سولدو اعلام می‌کند را تقویت کنیم و تراکتور به جایگاه اصلی‌اش برگردد؛ تیم ما هم‌وزن بسته نشده و از لحاظ جسمانی هم با توجه به تغییراتی که در ابتدای فصل بوده، انشالله بتوانیم بدنسازی خوبی داشته باشیم و تیم‌مان از لحاظ آمادگی جسمانی به آن استاندارد لازم برسد.

 

سهرابی در واکنش به رأی صادره بر علیه گل‌گهر و به سود دیگر مدعیان پاسخ داد: ما دوست داریم نتایج در داخل زمین رقم بخورد، برای همین الان وقتش نیست که بخواهیم به این حواشی بپردازیم؛ باید تمرکزمان بیشتر روی تقویت تیم خودمان بگذاریم و انشالله بتوانیم در داخل زمین نتایج خوبی به دست آوریم. به نظر من بهتر است که همه نتایج در زمین رقم بخورد و این عقیده شخصی من است.

 

مدیرعامل تراکتور درباره عملکرد فنی تیم تاکنون از ابتدای فصل و نگرانی هواداران تراکتور گفت: برنامه ما این است که نقاط ضعفی که کادرفنی به ما اعلام می‌کند را تقویت کنیم، هم‌چنین تیم را از نظر آمادگی جسمانی به آن حد استاندارد که بتواند در نیم‌فصل دوم واقعاً از جایگاه خود تیم تراکتور دفاع کند و به آن هدف‌گذاری شده برسد.

 

او در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: ما ناامید نیستیم و انشالله با کمک هواداران و حمایت‌هایی که انجام می‌دهند و تقویتی که از سوی مالک و هیات‌مدیره باشگاه انجام خواهد شد و تلاش‌های کادرفنی و بازیکنان، با همدلی و هماهنگی تیم را به جایگاه اصلی می‌رسانیم.

دیدگاه‌ها