کد خبر : 1800171 | 03 دی 1400 ساعت 18:59 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: جلسه مربیان لیگ برتری اتلاف وقت بود

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که برگزاری جلسه بین مربیان و بازیکنان لیگ برتر بیهوده بوده است.

کونته: جلسه مربیان لیگ برتری اتلاف وقت بود

به گزارش "ورزش سه"، سلامت بازیکنان و تقویم فشرده برگزاری دیدارهای لیگ برتر به یکی از بزرگترین نگرانی‌های مربیان و سرمربیان لیگ برتر تبدیل شده که روز پنجشنبه جلسه‌ای را در همین باره برگزار کردند.

کونته در پاسخ به سوالی درباره این جلسه گفت:« باید صادق باشم و به شما بگویم که فکر می‌کردم قرار است در این جلسه سعی کنیم با هم حرف بزنیم و بعضی از مربیان هم سعی کردند حرف بزنند و خواهان راه حل باشند اما فکر می‌کنم همه چیز از پیش تعیین شده بود و دیروز فایده‌ای نداشت و به همین دلیل نمی‌خواهم وارد این بحث شوم.»

این مربی ایتالیایی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در این باره که آیا حس می‌کند این جلسه اتلاف وقت بوده یا نه اظهار داشت:« بله، همینطور فکر می‌کنم چون وقتی شما دیواری در برابرتان می‌بینید، می‌توانید با آن حرف بزنیم و سوالاتی درباره هرچیزی که می‌خواهید بپرسید اما هر تصمیمی از قبل گرفته شده است.»

 

1666768

 

تاتنهام در اوایل ماه جاری میلادی با شیوع ویروس کرونا در اردوی تیمش روبرو شد که باعث شد سه بازی آنها در تمامی رقابت‌ها لغو شود. کونته حالا نگران شرایط بازیکنان بهبود یافته از این بیماری با توجه به تقویم فشرده رقابت‌ها است.

او در این باره گفت:« این کار برای ما آسان نیست، این کار برای تمامی تیم‌هایی که باید پس از فقط یک روز بازی کنند آسان نیست، این کار واقعا ساده نیست. شما باید این موقعیت را به خوبی مدیریت کنید چون ممکن است با ریسک از دست دادن بازیکنان به دلیل مصدومیت روبرو شوید.»

کونته اضافه کرد:« ما باید توجه زیادی به این موضوع داشته باشید، خصوصا تیم من. فراموش نکنید که نیمی از تیم ما به کرونا مبتلا شده بودند. وقتی شما به این بیماری مبتلا می‌شوید، باید دو تا سه هفته پس از بهبودی نیز با همین شرایط زندگی کنید. اگر کسی کمی خسته باشید، این که مکالمه درستی با بازیکنان داشته باشید تا بتوانید این بازه زمانی را مدیریت کنید بسیار مهم است.»

دیدگاه‌ها