کد خبر : 1800195 | 03 دی 1400 ساعت 20:00 | 36.3K بازدید | 4 دیدگاه

صدای بازیکنان آرسنال درآمد: جای کاپیتان خالی است!

بن وایت، مدافع آرسنال، مدعی شده که جای خالی پی‌یر امریک اوبامیانگ برای تمامی بازیکنان این تیم مشهود است.

صدای بازیکنان آرسنال درآمد: جای کاپیتان خالی است!

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ از شکست 1-2 برابر اورتون در ششم دسامبر تا به حال در ترکیب آرسنال به میدان نرفته و میکل آرتتا حاضر به استفاده از این بازیکن نیست.

اوبامیانگ پس از بازگشت دیرهنگام از فرانسه از ترکیب توپچی‌ها به دلایل انضباطی کنار گذاشته شد، پس از آن بازوبند کاپیتان از او گرفته شد و در نهایت اجازه حضور در تمرینات را نیز پیدا نکرد.

بسیاری از رسانه‌ها معتقد هستند که این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا خواهد شد اما به نظر می‌رسد که دیگر بازیکنان آرسنال چندان از این شرایط راضی نیستند.

 

1673979

 

وایت در گفتگو با تاک اسپورت درباره این اتفاق اظهار داشت:« شاید این موضوع چندان در نتایجی که ما می‌‎گیریم نمایان نباشید. ما خیلی خوب بازی می‌کنیم. مشخصا این اتفاق برای اوبامیانگ ناراحت‌کننده و ناامیدکننده است اما همه ما سرمان را پایین انداختیم و به سختی تلاش می‌کنیم. او واقعا مرد خوبی است و ما همگی دلتنگ او هستیم اما شرایط همینطور است.»

وایت در تابستان امسال و با امضای قراردادی به ارزش 67 میلیون دلار از برایتون به آرسنال پیوست و توانست جایش را در ترکیب این تیم پیدا کند.

بسیاری باور دارند که این بازیکن 24 ساله ویژگی‌های لازم برای جانشینی اوبامیانگ به عنوان کاپیتان آرسنال را دارد و او در این باره گفت:« من هرگز پیش از این چنین کاری نکرده‌ام اما مشخصا کاپیتانی باعث افتخار من است. من فکر می‌کنم بعضی ویژگی‌های انجام این کار را دارم اما زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها