کد خبر : 1800201 | 03 دی 1400 ساعت 20:30 | 50.7K بازدید | 9 دیدگاه

مهاجم بارسلونا در آستانه انتقال به کادیز

به نظر می‌رسد که دوران حضور لوک دی یونگ، مهاجم هلندی، در بارسلونا رو به پایان است.

مهاجم بارسلونا در آستانه انتقال به کادیز

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ در زمان حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا به عنوان راه حل موقت بهبود شرایط خط هجومی این تیم به نوکمپ اضافه شد.

اما عملکرد این مهاجم هلندی در ترکیب بارسا چندان درخشان نبوده و مدیران این تیم هم در کنار ژاوی از جذب این بازیکن رضایت ندارند.

این در حالی است که ژاوی با کمبود گزینه در خط حمله روبروست و مصدومیت آنسو فاتی و ممفیس دیپای در کنار خداحافظی سرخیو آگوئرو به این مشکل دامن زده است.

اما این مربی کاتالان حتی در این شرایط نیز حاضر به استفاده از دی یونگ نیست و به باشگاه اعلام کرده که می‌تواند این بازیکن را در همین ماه ژانویه به فروش برساند.

 

1673344

 

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شده که کارهای انتقال این مهاجم به کادیز نهایی شده و دو باشگاه بر سر امضای این قرارداد به توافق رسیده‌اند. حالا تنها موافقت دی یونگ با این انتقال کافی است تا او رسما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به این تیم ملحق شود.

کادیز از آلوارو سرورا، سرمربی کادیز، از مدت‌ها قبل به دنبال جذب یک مهاجم نوک بوده و پیش از اسم دیه‌گو کاستا نیز در کنار این تیم آورده شده بود.

از سوی دیگر، بارسا نیز که در آستانه جذب فران تورس از منچسترسیتی قرار داد می‌خواهد با فروش بازیکنانی مانند دی یونگ بودجه خود را افزایش داده و در عین حال از چارچوب محدودیت مالی تعیین شده از سوی لالیگا نیز خارج نشود.

دیدگاه‌ها