کد خبر : 1800212 | 03 دی 1400 ساعت 22:22 | 16.2K بازدید | 2 دیدگاه

گواردیولا: لستر یک مربی عالی و بازیکنانی استثنایی دارد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی برابر سیتی به تمجید از سرمربی و بازیکنان این تیم پرداخت.

گواردیولا: لستر یک مربی عالی و بازیکنانی استثنایی دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لسترسیتی خواهد رفت.

لسترسیتی این فصل نتوانسته عملکرد خوب خودش در دو فصل اخیر را تکرار کند و تنها در شش بازی از 16 بازی در لیگ برتر پیروز میدان شده است.

از سوی دیگر سیتی هشت بازی اخیرش در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته و حالا با سه امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

گواردیولا در آستانه دیدار برابر لسترسیتی به خبرنگاران گفت:« لستر همان لستر است. از نظر من آنها همچنان مربی درجه یکی دارند و بازیکنانی استثنایی در تمامی خطوط این تیم حضور دارند. اما گاهی در بعضی از فصل‌ها و بعضی از بازه‌های زمانی فراز و نشیبی وجود دارد. شاید ما عادت کردیم که همیشه لستر را در اوج ببینیم.»

 

1675519

 

این مربی اسپانیایی ادامه داد:« باید به احترام عملکرد این باشگاه در بسیاری از زمینه‌ها مانند خرید بازیکنان، سازگاری با شرایط و موقعیت‌ها کلاه از سر برداشت اما گاهی دورانی هم هست که ممکن است تیمی نتواند ثباتش را حفظ کند. این اتفاق طبیعی است و برای بسیاری از باشگاه‌ها رخ می‌دهد.»

او اضافه کرد:« اما وقتی کیفیت آنها در هر بازی را می‌بینید متوجه می‌شوید که هر اتفاقی ممکن است از یک بازی تا بازی بعد رخ دهد. من ارزش بسیاری برای آنها قائل هستم و به اندازه قبل این تیم را تحسین می‌کنم چون وقتی کیفیت این تیم را از دروازه‌بان تا خط حمله با حضور جیمی واردی می‌بینید متوجه می‌شوید که آنها واقعا استثنایی هستند.»

این اولین بازی لسترسیتی در لیگ برتر پس از 12 دسامبر است که با پیروزی 0-4 آنها برابر نیوکاسل همراه بود، چرا که دیدارهای این تیم برابر تاتنهام و اورتون به تعویق افتاد.

شاگردان برندان راجرز این هفته نیز در جام اتحادیه برابر لیورپول قرار گرفتند و در ضربات پنالتی شکست خوردند تا نتوانند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

دیدگاه‌ها