کد خبر : 1800302 | 04 دی 1400 ساعت 12:37 | 12.2K بازدید | 3 دیدگاه

گریلیش: حضور در سیتی سخت‌تر از تصورم بود

جک گریلیش، بازیکن تازه‌وارد سیتی، مدعی شد که حضور در این تیم از آنچه تصور می‌کرد سخت‌تر است.

گریلیش: حضور در سیتی سخت‌تر از تصورم بود

به گزارش "ورزش سه"، گریلیش هنوز نتوانسته عملکرد درخشانش در استون ویلا که سیتی را مجاب به خریدش کرد در این تیم تکرار کند.

اولین بازیکن 100 میلیون پوندی لیگ برتر پس از این که تصویری از او در کنار فیل فودن در کافه‌ای پس از پیروزی برابر لیدز در تلگراف منتشر شد از سوی پپ گواردیولا برای بازی برابر نیوکاسل از فهرست تیم کنار گذاشته شد.

با این حال این احتمال وجود دارد که این بازیکن در دیدار برابر لسترسیتی که روز یکشنبه برگزار خواهد شد در ترکیب تیمش حضور داشته باشد.

 

1634877

 

گریلیش در گفتگو با اسکای اسپورت درباره شرایط حضورش در سیتی اظهار داشت:« تا به حال عملکرد خوبی داشته‌ام. هنوز چیزهای بسیاری برای ارائه دارم. حضور در این تیم بسیار سخت‌تر از چیزی است که فکر می‌کردم. من هنوز در حال یادگیری و سازگاری با شرایط هستم. شنیده‌ام که بعضی بازیکنان به یک سال زمان نیاز دارند تا به شرایط این تیم عادت کنند و شاید این اتفاق برای من هم رخ دهد. می‌خواهم سال آینده بیشتر گل بزنم و بیشتر موقعیت گل بسازم.»

این ملی‌پوش انگلیسی ادامه داد:« همه چیز دیوانه‌وار است چون استانداردهای اینجا در  درون و بیرون زمین بسیار بالا است. این باورنکردنی است و به همین دلیل است که آنها در طول این سال‌ها تا این اندازه موفق بوده‌اند. داشتن قیمت 100 میلیون پوندی یعنی وقتی شما در حال انجام هرکاری هستید همه می‌پرسند که آیا شما ارزش چنین مبلغی را داشتید؟ پس گل‌ها و پاس‌ گل‌ها کجا هستند؟»

او اضافه کرد:« من این موضوع را درک می‌کنم اما باید به چشم یک مزیت به آن نگاه کنم که باشگاه خواست چنین پولی را برای من هزینه کند و امیدوارم بتوانم پاسخ این اعتماد را با گل‌هایی که می‌زنم و جام‌هایی که به دست می‌آورم بدهم.»

 

دیدگاه‌ها