کد خبر : 1800315 | 04 دی 1400 ساعت 13:38 | 12.1K بازدید | 4 دیدگاه

تورنمنت سنگ، کاغذ و قیچی پارما با حضور بوفون

باشگاه پارما در نظر دارد تا مسابقاتی جالبی را برای هوادارانش برگزار کند که با حضور جانلوییجی بوفون، اسطوره این تیم، همراه است.

تورنمنت سنگ، کاغذ و قیچی پارما با حضور بوفون

به گزارش "ورزش سه"، مدتی قبل ویدیویی از اردوی تیم پارما منتشر شد که بازیکنان این تیم را در حال بازی سنگ، کاغذ و قیچی با هم نشان می‌داد.

در این ویدیو که با استقبال گسترده در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد، بوفون موفق شد تمامی هم تیمی‌هایش را در این رقابت شکست دهد.

این دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیا به این شکل نشان داد که توانایی‌هایش تنها به فوتبال محدود نمی‌شود و حالا به عنوان جایزه اصلی یک رقابت جذاب در همین زمینه انتخاب شده است.

 

1677125

 

باشگاه پارما در نظر دارد مسابقات سنگ، کاغذ و قیچی را با حضور هوادارانش برگزار کند که تمامی عواید آن به خیریه تعلق خواهد گرفت.

شرکت کنندگان در این مسابقات می‌توانند در زمین تمرین این تیم حاضر شده و پس از رویارویی با بازیکنانی چون سیمون سوم، استانکو یوریچ و والنتین میهایلا، در صورت پیروزی در مرحله آخر باید با جان لوییجی بوفون روبرو شوند.

گفته می‌شود مبلغ مدنظر این باشگاه برای ورود هر هوادار به این مسابقات در حدود 100 یورو است و هر فردی که در این مسابقات شرکت کند سه بار این شانس را دارد که برای قرار گرفتن برابر بوفون تلاش کند.

دیدگاه‌ها