کد خبر : 1800324 | 04 دی 1400 ساعت 14:43 | 9.1K بازدید | 2 دیدگاه

سقوط نفت؟ از این حرف‌های خنده‌دار نزنید!

میرجوان: گلم را به همسرم تقدیم می‌کنم

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیم نفت مسجدسلیمان نه تنها در لیگ برتر باقی می‌ماند که رتبه در خوری را کسب خواهد کرد.

میرجوان: گلم را به همسرم تقدیم می‌کنم

عماد میرجوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برد تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز بیان کرد: در بازی دیروز ما نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز داشتیم و با همین ذهنیت وارد زمین شدیم. خداراشکر از ابتدای مسابقه عملکرد خوبی داشتیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم. بعد از آن بازی را به خوبی کنترل کردیم. البته فرصت های گلزنی دیگری نیز داشتیم که اگر دقت می‌کردیم با اختلاف بیشتری فجرسپاسی را شکست می‌دادیم. با این حال خوشحالم که پیروز شدیم و 3 امتیاز این مسابقه را به دست آوردیم.

 

او با اشاره به گلزنی خودش برای نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: من به عنوان یک مهاجم همیشه سعی می‌کنم برای تیمم مثمرثمر باشم. خداراشکر دیروز هم توانستم گل بزنم و گامی موثر برای تیمم بردارم. از طرف دیگر بستن بازوبند کاپیتانی نفت نیز وظیفه ام را سنگین کرده اما خوشحالم که کادرفنی از شرایطم رضایت دارد و امیدوارم در آینده نیز بتوانم روند گلزنی هایم را ادامه بدهم.

 

مهاجم نفت ادامه داد: دوست دارم گلی که دیروز زدم را به همسرم تقدیم کنم. او همه سختی ها را در روزهایی که من زیاد کنارش نیستم تحمل می‌کند و ممنونم که همراهم است. تقدیم این گل به او کوچکترین کاری است که می‌توانم انجام بدهم.

 

1677154

 

میرجوان با اشاره به شانس بقای نفت در لیگ برتر تاکید کرد:‌ما اصلا به سقوط نفت مسجدسلیمان فکر نمی‌کنیم. تیم ما شخصیت خوب خودش را پیدا کرده و شک نکنید در آینده از پایین جدول جدا خواهیم شد. ما نفرات و کادرفنی خوبی داریم و حرف زدن از سقوط نفت مسجدسلیمان واقعا خنده دار است. مطمئن هستم به زودی در جدول بالا می‌آییم و رتبه‌ای در خور شان مردم این شهر به دست خواهیم آورد.

 

او در پایان افزود: واقعا جای هواداران مسجدسلیمانی در ورزشگاه‌ها خالی است. ما دیروز بردیم اما سکوهای ورزشگاه خالی بود. دوست داریم این موفقیت ها را کنار هواداران خوبمان جشن بگیریم. امیدوارم هرچه سریع‌تر شرایط برای حضور هواداران مهیا شود و بتوانیم روزهای بهتری را نیز رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها