کد خبر : 1800348 | 04 دی 1400 ساعت 16:10 | 11.1K بازدید | 3 دیدگاه

ملوان ۲- خوشه طلایی ۱؛

لیگ یک/ تمدید صدرنشینی انزلیچی‌ها با استرس

شاگردان مازیار زارع با نمایشی برتر نسبت به خوشه طلایی موفق به کسب پیروزی و صدرنشینی شدند.

لیگ یک/ تمدید صدرنشینی انزلیچی‌ها با استرس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته یازدهم لیگ یک ایران، تیم ملوان انزلی از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل خوشه طلایی ساوه قرار گرفت.

 

خوشه طلایی ساوه که طی دو هفته گذشته دو پیروزی مقابل استقلال ملاثانی و ماشین‌سازی تبریز به دست آورده بود، در دیدار امروز کار سختی مقابل شاگردان صدرنشین مازیار زارع شد و از همان لحظات ابتدایی تحت فشار قرار گرفت و یک گل دریافت کرد.

ملوانان که شروع خوبی در این دیدار داشتند و به دنبال گل زودهنگام بودند، در دقیقه ۱۴ روی ارسال توپ از ضربه ایستگاهی میانه زمین و ضربه پشت سر حمید کاظمی که همراه با خروج اشتباه گلر خوشه طلایی رقم خورد، دروازه را باز کردند و پیش افتادند.

 

شاگردان مازیار زارع که نبض بازی را پس از زدن گل اول در دست گرفته و دوباره صاحب موقعیت‌های خطرناک شده بودند، در دقیقه ۲۴ اوت کنار زمین را کوتاه کار کردند و روی حرکت سریع و ارسال بی‌نقص پدرام قاضی‌پور به مقابل تیرک دوم و ضربه سر تماشایی پوریا غلامی به کنج دروازه گل دوم را به ثمر رساندند.

در نیمه دوم هر دو تیم صاحب موقعیت‌های خوبی شدند ولی در ۱۰ دقیقه پایانی خوشه طلایی ساوه توانست نمایش بهتری ارائه کند و روی به بازی سراسر هجومی بیاورد که حملات آنها در دقیقه ۱+۹۰ با ارسال ارجمندیان و ضربه سر سعید خردمند به گل تبدیل شد تا چهار دقیقه وقت اضافه باقی مانده با هیجان بیشتری دنبال شود.

ملوانی‌ها که نمی‌خواستند بازی برده را با تساوی عوض کنند، در لحظات پایانی با استرس زیادی کار را دنبال کردند و یک اخطاری در زمین و اخراج بیرون از مسابقه(محمدرضا ملایی) داشتند ولی در نهایت توانستند صاحب یک برد ارزشمند شوند.

 

شاگردان مازیار زارع با پیروزی ۲ بر یک خانگی در بازی امروز ۲۳ امتیازی شدند و صدرنشین جدول لیگ یک ماندند و خوشه طلایی ساوه نیز نتوانست از امتیاز ۱۶ بالا برود تا دو پله سقوط کند و به رده هشتم برود.

دیدگاه‌ها