کد خبر : 1800359 | 04 دی 1400 ساعت 16:34 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین شهرداری‌بوشهر0-شمس آذر قزوین2

لیگ یک/ فرار شاگردان پژواک از بحران

شمس آذر قزوین با پیروزی خارج از خانه امروز، از بحرانی که در آستانه ایجاد شدن قرار داشت، فرار کردند.

لیگ یک/ فرار شاگردان پژواک از بحران

به گزارش "ورزش سه"، شاهین شهرداری بوشهر که روزهای سختی در این فصل پشت سر می گذارد و به دلیل مشکلات مالی مقابل مس در هفته دهم حضور نیافت تا با شکست انضباطی 3-0 جریمه شود، هفته پیش مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی هم شکست خورد تا تمرکز کامل خود را روی لیگ دسته یک معطوف کند؛ البته طی این هفته ها شایعاتی هم مبنی بر کنار گذاشته شدن شاهین از لیگ یک به گوش می رسید که تکذیب شد.

 

شاگردن مهدی قنبری که در این فصل بردی کسب نکرده بودند، امروز در چارچوب هفته یازدهم میزبان تیم شمس آذر قزوین بودند؛ تیمی که با پژواک کرم پور نتایج خوبی کسب نکرده و مثل شاهین، جزو تیم های قعرنشین جدول بود. شمس آذر که 10 امتیاز از 10 بازی گرفته و درنیمه پایینی جدول حضور داشت، هفته گذشته به صنعت نفت در جام حذفی باخته و در برای کسب برد راهی بوشهر شده بود.

در این تقابل حساس شاهین، هفتمین شکست متوالی خود را متحمل شد تا شاگردان کرم پور با کسب هر سه امتیاز این بازی، بعد از مدت ها سر و سامانی به وضعیت خود در جدول رده بندی دهند.

 این دیدار که از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر آغاز شد با پیروزی دو بر صفر تیم شمس آذر همراه بود. این تیم با کسب پیروزی در این دیدار 13 امتیازی شده و تا رده دوازدهم در جدول بالا آمد. شاهین بوشهر هم با ادامه روند ناکامی هایش بالاتر از ماشین سازی قعرنشین، هفته یازدهم را با 4 امتیاز و رتبه هفدهم به پایان رساند.

 

عباس عسکری کاپیتان فصل قبل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که به تازگی راهی شمس آذر قزوین شده، در هفت بازی برای این تیم به میدان رفته که عملکرد خیره کننده شش گل، سه پاس گل و یک کسب پنالتی را از خود به جا گذاشته است. او امروز زننده یکی از دو گل تیمش بود و توانست به روند خویش ادامه بدهد.

 

دیدگاه‌ها