کد خبر : 1800364 | 04 دی 1400 ساعت 16:51 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

ویستا توربین یک- استقلال خوزستان یک؛

لیگ یک/ توقف مردان سهراب برابر حریف پرسپولیس

شاگردان بلادی و بختیاری‌زاده در آخرین بازی هفته لیگ یک به تساوی رسیدند.

لیگ یک/ توقف مردان سهراب برابر حریف پرسپولیس

 

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های ویستا توربین تهران و استقلال خوزستان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه کارگران به مصاف هم رفتند که این بازی بدون برنده خاتمه یافت.

 

ویستا توربین تهران که هفته قبل مسابقه حساسی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس برگزار کرد، امروز در شرایطی میزبان شاگردان سهراب بختیاری‌زاده بود که حریف آنها در بهترین شرایط به استقبال این بازی آمد.

 

استقلال خوزستان که در ۶ هفته گذشته لیگ دسته اول فوق‌العاده ظاهر شده و توانسته بود مقابل تیم‌های استقلال ملاثانی، شاهین شهرداری بوشهر، ماشین‌سازی، رایکا بابل و قشقایی شیراز به پیروزی دست پیدا کرده و تیم صدرنشین ملوان انزلی را متوقف کند، امروز هم به دنبال برتری مقابل ویستا توربین بود، اما شاگردان بلادی این اجازه را به آنها ندادند.

 

پس از اینکه دو حمله خطرناک شاگردان بختیاری‌زاده در ابتدای مسابقه بی‌نتیجه ماند، بازیکنان ویستا توربین جلو آمدند و در دقیقه ۲۹ روی توپ ارسالی از جناح راست زمین و ضربه سر محمد پاپی دروازه استقلال خوزستان را باز کردند و پیش افتادند.

 

1677201

 

برتری بازیکنان ویستا توربین خیلی ادامه نداشت و در دقیقه ۳۶ ارسال مهدی مومنی از روی ضربه آزاد میانه زمین و ضربه زمینی فرشاد جانفزا گل تساوی استقلال خوزستان را به همراه داشت.

 

ویستا توربین که پیش از دیدار با پرسپولیس در بازی مقابل شهرداری همدان با تساوی بدون گل متوقف شده بود، امروز هم با نتیجه یک بر یک تیم مدعی استقلال خوزستان را متوقف کرد تا دو تیم صاحب یک امتیاز شوند.

تیم فوتبال ویستا توربین با تساوی یک بر یک در بازی امروز ۱۲ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول لیگ یک قرار گرفت و شاگردان بختیاری‌زاده نیز با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به قشقایی شیراز در جایگاه چهارم جدول ایستادند.

دیدگاه‌ها