کد خبر : 1800369 | 04 دی 1400 ساعت 17:19 | 62.6K بازدید | 51 دیدگاه

اولیور کان:

دیدید که چگونه بارسلونا را نابود کردیم!

اولیور کان، مدیر آلمانی بایرن مونیخ به تمجید از قدرت ذهنی بالای بازیکنان این تیم پرداخته است.

دیدید که چگونه بارسلونا را نابود کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، فاصله بایرن مونیخ با دورتموند رده دومی در همین اواسط فصل به 9 امتیاز رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید شاهد دهمین قهرمانی متوالی این تیم در بوندسلیگا در پایان این فصل باشیم. اولیور کان، مدیر محبوب باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد قهرمانی های متوالی برای این تیم خسته کننده نیست و آنها می توانند اجازه دهند رقبا به این موفقیت بزرگ دست یابند.

 

اولیور کان گفت: "حتی اگر هواداران تیم های دیگر فکر می کنند شرایط رقابت در بوندسلیگا کسل ‌کننده است، لیگ برای ما اصلا خسته کننده نبوده و هواداران بایرن مونیخ بوندسلیگا را دوست دارند. انگیزه بزرگ ما کسب دهمین عنوان متوالی است و هیچ تیمی تا به حال در یک لیگ بزرگ اروپایی به این دستاورد نرسیده است. نمی توانیم به خودمان بگوییم حالا بعد از 10 سال تیم دیگری قهرمان شود و این اتفاق شدنی نیست.

 

1677197

 

من همیشه از قدرت ذهنی این تیم شگفت زده می شوم. بازی خانگی مقابل بارسلونا را به عنوان مثال در نظر بگیرید. می توانستیم به خودمان بگوییم صدرنشینی بایرن مونیخ قطعی شده می توانیم در این دیدار آرامش داشته باشیم. اما بازیکنان بایرن چه کردند؟ در حقیقت دیدید که آنها بارسلونا را نابود کردند. ما می خواهیم در هر دیدار نشان دهیم که بهترین هستیم و این اراده برای کسب پیروزی به همه ارکان باشگاه منتقل می شود.

 

موضع اولیور کان در درگیری هانسی فلیک و حسن صالح حمیدزیچ؟ از  دورانی که بازیکن و کاپیتان بودم هم همیشه موضعی بی‌طرف داشتم. اما در برخی موارد باید با دیدگاه های مخالف مبارزه کرد و این روند همیشه بایرن مونیخ را نسبت به دیگران متمایز کرده است."

دیدگاه‌ها