کد خبر : 1800380 | 04 دی 1400 ساعت 17:45 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکست یاران نادری قبل از تعطیلات

آلتای اسپور در حضور مدافع ایرانی خود مقابل کاسیم پاشا مغلوب شد.

شکست یاران نادری قبل از تعطیلات

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته نوزدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم آلتای اسپور در حالی که برای چهارمین دیدار متوالی محمد نادری را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۱۴ امروز در آخرین بازی نیم‌فصل اول به مصاف تیم قعرنشین کاسیم پاشا رفت.

 

شاگردان مصطفی دنیزلی در آلتای اسپور که در هفته‌های اخیر روند نزولی داشتند و دور از شرایط آرمانی ابتدای فصل بودند، امروز هم با شکست از زمین بیرون رفتند و چهارمین باخت پیاپی را مقابل کاسیم پاشا تجربه کردند.

 

یاران نادری که پیش از این در ۱۰ مسابقه از ۱۸ بازی خود شکست خورده بودند، امروز هم در حالی که یک گل مردود با تصمیم کمک داور ویدئویی زدند و یک پنالتی هم وارد دروازه آنها نشد، در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر مقابل کاسیم پاشا شکست خوردند تا در پایین جدول بمانند.

 

1677205

 

تیم فوتبال آلتای اسپور با شکست خارج از خانه در آخرین مسابقه دور رفت فصل ۲۲-۲۰۲۱ سوپر لیگ ترکیه مقابل کاسیم پاشا، ۱۸ امتیازی ماند و در رتبه شانزدهم جدول ایستاد.

 

محمد نادری، مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور که از ابتدای فصل تا هفته دهم سوپر لیگ ترکیه حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت، پس از یک مصدومیت و تعویض زودهنگام مقابل ینی مالاتیا اسپور، امروز هم چنین شرایطی را مقابل کاسیم پاشا تجربه کرد.

 

نادری که در دقیقه ۱۰ دیدار مقابل کاسیم پاشا و برای دومین هفته متوالی کارت زرد گرفته بود، در دقیقه ۲۴ به دلیل آسیب‌دیدگی از ترکیب تیمش خارج شد تا چهاردهمین بازی فصل او نیمه تمام بماند.

دیدگاه‌ها