کد خبر : 1800508 | 05 دی 1400 ساعت 15:12 | 6.4K بازدید | 2 دیدگاه

دارکو: مسوولان ذوب سر توافق‌مان نماندند

مهاجم صربستانی فصل گذشته ذوب آهن مدعی است عدم تعهد مسوولان این باشگاه باعث شکایت وی شده است.

دارکو: مسوولان ذوب سر توافق‌مان نماندند

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن جدیدترین باشگاه ایرانی است که پنجره نقل و انتقالاتی‌اش به وابسته شکایت خارجی بسته شده است. دارکو بیدوف مهاجم صربستانی فصل گذشته این باشگاه که با شکایت خود باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه شده در توضیح این موضوع می‌گوید: مهاجم صربستانی سابق ذوب آهن که پس از دو فصل حضور در این تیم توسط مهدی تارتار در فصل جاری مازاد اعلام شد، با شکایت خود به خاطر عدم دریافت مطالباتش، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را بست. او در گفتگو با ایلنا از بدقولی مسئولان ذوب آهن در این خصوص صحبت کرد.

 

بیدوف در گفتگو با ایلنا مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ذوب آهن بابت شکایتش اظهار داشت: در جریان این موضوع هستم و وکیلم پیگیر این ماجرا بود. می‌دانم نامه فیفا به دست فدراسیون فوتبال ایران رسیده است.

وی در مورد شکایت از ذوب آهن گفت: من سعی داشتم با باشگاه تعامل کنم و این موضوع دوستانه حل شود. آنها چندین بار به من قول دادند که از فصل گذشته پولی را که به من بدهکارند، بدهند اما به قولشان عمل نکردند. در پایان فصل گذشته که به سختی در لیگ ماندیم، با مدیران باشگاه به گفتگو نشستم. با مدیریت وقت باشگاه به توافق رسیدیم که من بخشی از طلبم را ببخشم مشروط بر اینکه آنها تا یک ماه بعد مابقی طلبم را پرداخت کنند اما امروز که با هم صحبت می‌کنیم 3 ماه از آن زمان می گذرد و چیزی به من پرداخت نکردند و من مجبور شدم وکیلم را مامور پیگیری این پرونده کنم.

 

مهاجم سابق ذوب آهن در مورد اینکه با بسته شدن پنجره ذوب آهن امیدوار است که پولش را دریافت کند، گفت: امیدوارم حالا که پنجره شان بسته شده و محروم شدند پول من را پرداخت کنند تا هم مشکل من برطرف شود و هم مشکل خودشان.

بیدوف در مورد اینکه هموطنش ایوان مارکوویچ هم ظاهراً مشکل مشابهی دارد، گفت: بله من هر روز با ایوان در تماس هستم و در جریان کار او قرار دارم. او هم مشکل مشابهی دارد و در حال پیگیری است و احتمالاً به زودی شکایت او هم به دست فدراسیون فوتبال ایران می‌رسد.

 

وی در مورد اینکه با توجه به تغییرات مدیریتی ذوب آهن آیا صحبتی با مدیران جدید هم داشته یا نه، اینطور توضیح می دهد: نه من هیچ صحبتی با تیم مدیریتی جدید باشگاه نداشتم و قول و قرار من با مدیران پیشین باشگاه بود ولی به هرحال باشگاه موظف است بدهی خود را بدهد.

دیدگاه‌ها