کد خبر : 1800566 | 05 دی 1400 ساعت 19:41 | 36.6K بازدید | 4 دیدگاه

بالاخره روزهای‌خوب ستاره‌نروژی هم فرا رسید(عکس)

مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال، در دیدار امروز برابر نوریچ پاس گل ارسال کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد ستاره نروژی بالاخره توانسته جایگاهی ثابت در ترکیب آرسنال پیدا کند و آسمان لندن برای او آفتابی تر از همیشه شده است. در واقع برخلاف هفته‌های ابتدایی لیگ برتر میکل آرتتا حالا بیشتر با اعتماد می‌کند و اکنون به جرأت می توان گفت که اودگارد به یک ستاره کلیدی در ترکیب توپچی‌ها در طی شده است.

 

این در حالی است که تا ماه گذشته اودگارد وضعیتی متفاوت را تجربه می کرد. اینگونه تصور می‌شد با پیوستن به آرسنال، مارتین اودگارد به یک مهره اصلی در این تیم تبدیل شود اما تا یک ماه پیش اوضاع در لندن نیز برای ستاره نروژی خوب پیش نمی رفت و او اغلب نیمکت نشین بود. عملکرد ضعیف مارتین اودگارد باعث شده بود که انتقادات زیادی نسبت به این بازیکن در توئیتر مطرح شود و حتی او تصمیم گرفت که صفحه رسمی خود را در این شبکه اجتماعی حذف کند.

 

اما ستاره نروژی در ادامه روند فوق العاده خود طی هفته‌های اخیر امروز نیز موفق شد یک پاس گل به ثبت برساند. آرسنال در نیمه اول با دو گل از نوریچ پیش افتاده در حالیکه مارتین اودگارد موفق شد پاس گل دوم این تیم را به زیبایی برای کیه‌ران تیرنی ارسال کند. اودگارد حالا در ماه دسامبر سه گل و سه پاس گل از خود به ثبت برساند. در واقع هیچ بازیکنی در این بازه زمانی به اندازه او در لیگ برتر به شکل مستقیم روی گل ها تاثیر نداشته است.

 

 

1677481

 

1677483

 

1677482

دیدگاه‌ها