کد خبر : 1800571 | 05 دی 1400 ساعت 20:21 | 35.8K بازدید | 27 دیدگاه

سیتی 6 - 3 لستر؛ بازگشت مقابل پپ؟ شوخی می‌کنید!

منچسترسیتی در شبی تماشایی و فوق العاده با نتیجه 3-6 لسترسیتی را مغلوب کرد.

سیتی 6 - 3 لستر؛ بازگشت مقابل پپ؟ شوخی می‌کنید!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که در هفته های اخیر نتایج درخشانی در لیگ برتر گرفته، در همان 25 دقیقه ابتدایی چهار بار دروازه لستر سیتی را باز کرد. اما لستر در نیمه دوم سه بار به گل رسید و در شرایطی که به دنبال گل چهارم بود، سیتی دو بار دیگر هم به موفق به گلزنی شد و کار را تمام کرد تا در این دیدار جذاب و تماشایی 3-6 حریف خود را مغلوب کند.

 

منچسترسیتی بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه پنجم به گل اول خود دست یافت. روی پاس فرناندینیو، کوین دی بروین در سمت راست و با چرخشی دیدنی اقدام به ضربه زدن کرده و توپ را در گوشه دروازه لستر جای داد.

 

1677478

 

حملات سیتی ادامه یافت و داور بعد از بازبینی صحنه در دقیقه 13 به سود این تیم یک ضربه پنالتی اعلام کرد. ریاض محرز پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای  خلاف جهت کسپر اشمایکل موفق به زدن گل دوم هم شد.

 

دقایقی بعد جیمز مدیسون از یک موقعیت ایستگاهی در سمت چپ فرصت داشت اختلاف را به حداقل برساند، اما ادرسون با واکنشی فوق العاده با یک دست این ضربه تماشایی را دفع کرد.

 

1677476

 

اما در دقیقه 21 سیتی به گل سوم هم دست یافت. ضربه ژائو کانسلو از سمت راست با واکنش نه چندان خوب اشمایکل همراه شد و در ریباند این ایلکای گوندوگان بود که به راحتی توانست گل سوم سیتی را به ثمر برساند.

 

اما طوفان سیتی ادامه یافت و با متوقف شدن رحیم استرلینگ در محوطه، این تیم باز هم صاحب پنالتی شد. خود استرلینگ پشت توپ قرار گرفته و موفق شد گل چهارم سیتی را وارد دروازه لستر کند.

 

1677480

 

در دقیقه 33 استرلینگ با یک ضربه والی تماشایی فاصله ای تا زدن گل پنجم نداشت، اما اشمایکل به زیبایی ضربه این بازیکن را مهار کرد. در اوقات اضافی این بار سنگربان دانمارکی لستر به شکلی تماشایی ضربه گوندوگان از گوشه محوطه را مهار کرد تا نیمه اول با همان برتری 0-4 سیتی به اتمام برسد.

 

اما لستر در نیمه دوم در صدد جبران برآمده و در دقیقه 55 به گل اول دست یافت. جیمز مدیسون بعد از یک و دو با کلیچی ایهیناچیو و با استفاده از اشتباه آیمریک لاپورته، از فاصله ای نزدیک موفق به باز کردن دروازه ادرسون شد.

 

اما لستر خیلی زود توانست گل دوم خود را نیز به ثمر برساند. روی پاس عمقی ایهیناچیو، این بار لوکمن از سمت چپ محوطه در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای دقیق موفق به زدن گل دوم لستر هم شد.

 

1677494

 

اما حملات لستر ادامه یافت و این تیم در دقیقه 63 به گل سوم هم رسید. ضربه جیمز مدیسون به دیرک دروازه سیتی برخورد کرد و در ریباند این ایهیناچیو بود که دروازه ادرسون را باز کرد.

 

اما در اوج حملات لستر بود که سیتی به گل پنجم هم دست یافت. ارسال کرنر ریاض محرز از سمت راست با ضربه سر دقیق آیمریک لاپورت همراه شد و این مدافع اسپانیایی دروازه لستر را باز کرد.

 

در ادامه این با ایهیناچیو از سمت چپ محوطه در موقعیتی تک به تک می توانست گل چهارم لستر را به ثمر برساند، اما ادرسون با خروج خوب خود مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

اما در دقیقه 86 و روی ارسال کرنر بود که ضربه سر روبن دیاس در دهانه دروازه به استرلینگ رسید و او با ضربه ای دقیق گل ششم را به ثمر رساند.  در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و سیتی 3-6 پیروز این دیدار جذاب لقب گرفت.

دیدگاه‌ها