کد خبر : 1800575 | 05 دی 1400 ساعت 20:55 | 15.5K بازدید | 6 دیدگاه

دخیا: مهاجمان یونایتد تشنه گلزنی هستند

داوید دخیا، سنگربان باتجربه منچستریونایتد تاکید کرد مهم ترین وظیفه اش در این تیم ثبت کلین شیت است.

دخیا: مهاجمان یونایتد تشنه گلزنی هستند

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا یک ماه از زمان انتصاب رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی و باتجربه به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ می گذرد، اما یونایتد تنها سه بازی زیر نظر او انجام داده است. دیدارهای اخیر یونایتد مقابل برنتفورد و برایتون به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا در انگلیس به تعویق افتاده و بازیکنان این تیم برای مسابقه با نیوکاسل آماده می شوند. داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد شدت تمرینات زیر نظر رالف رانگنیک را بالا توصیف کرده و مدعی شد بازیکنان باید آمادگی خود در بازی های بزرگ را نشان دهند.

 

داوید دخیا گفت: "بازیکنان در شرایط مناسب قرار داشته و تمرین می‌کنند. اینکه همه بازیکنان در تمرینات یونایتد حضور داشته و سلامت هستند خبر خوبی است. همه جلسات تمرینی زیر نظر رالف رانگنیک بسیار پرفشار برگزار می شود. شما باید هر بار در تمرینات و بازی های یونایتد با 100 درصد توان خود تلاش کنید. اجازه بدید ببینم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

1674707

 

این تازه شروع کار سرمربی جدید بوده و تنها چند هفته از ورود رالف رانگنیک به اولدترافورد گذشته، پس باید دید در آینده چه می شود. بازیکنان تیم با انرژی تمرین می کنند و حالا باید این روند را در بازی های بزرگ نیز نشان دهیم.

 

من فکر می کنم مهمترین هدف برای ما این است که دروازه خود را بسته نگه داریم. اگر گل های کمتری دریافت کنیم، مهاجمان بزرگی در خط حمله داریم که تشنه گلزنی هستند و آنها دروازه حریفان را باز کرده و گل پیروزی را به ثمر می رسانند."

دیدگاه‌ها