کد خبر : 1800586 | 05 دی 1400 ساعت 21:44 | 17.5K بازدید | 4 دیدگاه

گواردیولا: بازی خطرناکی بود، صبورتر بودیم و بردیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که تیمش سه امتیاز مهم کسب کرده است.

گواردیولا: بازی خطرناکی بود، صبورتر بودیم و بردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در هفته های اخیر نشان داده که از آمادگی فوق العاده و خیره کننده‌ای برخوردار است. شاگردان پپ گواردیولا امشب در یک بازی فوق العاده جذاب و تماشایی با نتیجه 6-3 بر لسترسیتی غلبه کردند تا علاوه بر تثبیت جایگاه خود در صدر جدول، موقتاً فاصله را با لیورپول رده دومی نیز به شش امتیاز افزایش داده باشند.

 

 

1677517

 

 

پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: " این مسابقه گل های زیادی داشت و برای هواداران یک بازی جذاب محسوب می شد. ما به این برد برای ادامه روند خوب خود احتیاج داشتیم. حالا سه روز باید استراحت کنیم و به سراغ بازی بعدی برویم.

 

بازی خطرناکی بود. ما در نیمه اول حتی وقتی 4-0 بودیم هم کنترل کار را در اختیار نداشتیم. هر بار که حریف توپ را می گرفت و به یک سوم دفاعی ما می‌رسید موقعیت ایجاد می‌کرد. ما در نیمه دوم با تجربه تر عمل کردیم. از طرفی لستر هم شکل بازی خود را تغییر داد. آنها دیگر به دنبال پرس کردن نبودند و در عمق نشستند و منتظر ماندند. فوتبال اینگونه است؛ کاملاً غیرقابل پیش بینی و به همین دلیل است که زیباست."

 

 

1677516

 

 

گواردیولا در ادامه گفت: "لستر یک مربی استثنایی دارد. با این حال اتفاقاتی هم در بازی رخ داد. آیمریک لاپورت لیز خورد و روبن دیاز نمی خواست کارت زرد دریافت کند و از بازی بعدی محروم شود. بعد از 4-1 و 4-2 ذهنیت بازیکنان تغییر کرد. بعد بازی 4-3 شد و حتی نزدیک بود که به تساوی کشیده شود. ما صبورتر بودیم و آنها دو موقعیت دیگر داشتند و ما هم موقعیت‌ها و ضربات ایستگاهی داشتیم که بازی را بردیم."

دیدگاه‌ها