کد خبر : 1800591 | 05 دی 1400 ساعت 22:55 | 16.2K بازدید | 15 دیدگاه

استون‌ویلا ۱-۳چلسی؛ ماندن در کورس با تعویض طلایی

چلسی موفق شد در یک بازی دشوار استون ویلا را با نتیجه 3-1 شکست دهد.

استون‌ویلا ۱-۳چلسی؛ ماندن در کورس با تعویض طلایی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در باکسینگ دی و از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس میزبان استون ویلا بود که در پایان این بازی با نتیجه 3-1 به سود تیم توماس توخل خاتمه یافت.

 

 

1677536

 

 

بازی متعادل آغاز شد اما این چلسی بود که اولین موقعیت مهم بازی را خلق کرد. جایی که ارسال میسون مونت به تیر دروازه استون ویلا برخورد کرد و به بیرون رفت.

 

در دقیقه 28 استون ویلا موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. ارسال بازیکن این تیم از جناح چپ با گل به خودی عجیب ریس جیمز همراه شد تا استون ویلا با یک گل پیش بیفتد.

 

 

1677530

 

 

در دقیقه 33 خطای متی کش روی هادسون اودوی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مطابق انتظار جورجینیو پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه استون ویلا را باز کند تا نتیجه 1-1 شود.

 

در ادامه نیمه اول نیز دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر را ترتیب دادند اما هیچ کدام از آنها نتیجه ای نداشت تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان تساوی 1-1 خاتمه پیدا کند.

 

 

1677537

 

 

چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 53 می توانست روی گل به خودی بازیکن استون ویلا از حریف خود پیش بیفتد اما عملکرد خوب امیلیانو مارتینز مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

 

در دقیقه 56 بالاخره حملات چلسی نتیجه داد و تعویض طلایی توماس توخل موفق شد گل دوم این تیم را به ثمر برساند. ارسال کالوم هادسون اودوی به روی دروازه با ضربه تمام کننده و زیبای روملو لوکاکو همراه شد تا نتیجه 2-1 شود.

 

 

1677533

 

 

در دقیقه 67 چلسی می توانست گل سوم را هم به ثمر برساند و به نوعی خیال خود را از پیروزی راحت کند اما ضربه میسون مونت با بی دقتی از کنار دروازه تقریبا خالی استون ویلا عبور کرد.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می شد کالوم هادسون اودوی می‌توانست گل سوم چلسی را هم به ثمر برساند اما این بازیکن در مصافی تک به تک با امیلیانو مارتینز مغلوب شد.

 

 

1677531

 

 

در دقیقه 92 خطای مدافع استون ویلا روملو لوکاکو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. باز هم جورجینیو پشت توپ ایستاد و دروازه استون ویلا را باز کرد تا بازی با نتیجه 3-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها