کد خبر : 1800599 | 06 دی 1400 ساعت 00:30 | 43.9K بازدید | 18 دیدگاه

سهرابی: سولدو این بازیکن را نمی‌خواهد!

قوچان‌نژاد قطعا تراکتوری نخواهد شد

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد سرمربی این تیم به رضا قوچان‌نژاد اعلام نیاز نکرده است.

قوچان‌نژاد قطعا تراکتوری نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، میرمعصوم سهرابی در خصوص شایعه پیوستن «رضا قوچان‌نژاد» به تراکتور اظهار کرد: این بازیکن از نظر رزومه کاری قابل احترام است. فیلم بازی‌های او را در اختیار آقای سولدو قرار دادیم و سرمربی تیم به من اعلام کرد که ملاک اصلی‌اش، وضعیت بازیکن در دو فصل اخیر است و با توجه به پایین بودن آمار قوچان‌نژاد در دو فصل اخیر، نظر سرمربی تیم در خصوص او مثبت نبود. به همین دلیل از جذب این بازیکن منصرف شدیم.

 

او با تأکید بر اینکه آقای سولدو حساسیت ویژه‌ای روی جذب بازیکنان دارد، گفت: سولدو سعی ‌می‌کند بازیکن باکیفیت بیاورد با توجه به شناختی که از سرمربی تیم دارم، او اجازه دخالت افراد غیر مرتبط در امور فنی و جذب بازیکن را نمی‌دهد. 

 

سهرابی یادآور شد: سرمربی بازیکنی به اسم گوملت را به ما معرفی کرده بود که او ترجیح داد در اروپا به کارش ادامه دهد.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: باتجربه‌ای که داریم، قراردادی منعقد خواهیم کرد که پرداخت آن در توان باشگاه باشد. همچنین بازیکنی از داخل ایران جذب خواهیم کرد که روی دستمان نماند. سعی می‌کنیم آیتم‌‌هایی را در انعقاد قرارداد رعایت کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

 

سهرابی تصریح کرد: شأن باشگاه تراکتور جایگاه فعلی آن نیست، شرمنده هواداران هستیم و با برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از بحران خارج شده و با ارتقای رتبه در جدول به جمع تیم‌های بالای جدول اضافه خواهیم شد. هواداران صبر داشته باشند، فردی از جیب شخصی برای تیم هزینه می‌کند و باید او را دلگرم کنیم. نهادهای دیگر هم تیم را تنها نگذارند.

دیدگاه‌ها