کد خبر : 1800641 | 06 دی 1400 ساعت 11:27 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

کراوچ:

عملکرد کین با حضور کونته بسیار بهتر شده است

پیتر کرواچ، بازیکن سابق تاتنهام، معتقد است که عملکرد هری کین تحت هدایت آنتونیو کونته بسیار بهتر شده است.

عملکرد کین با حضور کونته بسیار بهتر شده است

به گزارش "ورزش سه"، کین در ابتدای فصل مشکلات بسیاری داشت و شش بازی طول کشید تا اولین گل یا پاس گلش در لیگ برتر را به ثبت برساند.

با این که این بازیکن شرایط چندان خوبی نداشت اما زمانی که کونته جانشین نونو اسپیریتو سانتو شد باز هم جایگاهش را در ترکیب اصلی حفظ کرد اما موفقیتی در گلزنی نداشت.

اما کونته که حالا دو ماه از حضورش در تاتنهام می‌گذرد، بالاخره موفق شده بهترین عملکرد ممکن را از هری کین بگیرد و بار دیگر او را به روزهای اوج نزدیک کند.

این تغییر شرایط یکشنبه گذشته آغاز شد، زمانی که کین موفق شد روی پاس تانگوی اندومبله دروازه آلیسون را باز کرده و گل اول تیمش برابر لیورپول را به ثمر برساند.

او در طول این بازی بارها و بارها نشان داد که خطری جدی به حساب می‌آید و می‌توانست حتی تعداد گل‌هایش را نیز به بیشتر از یک گل افزایش دهد.

 

1661163

 

کین همچنین در جریان بازی برابر کریستال پالاس همین آمادگی را حفظ کرد و روی پاس لوکاس مورا اولین گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

این بازی همچنین نشان دهنده تغییری بود که حضور کونته روی بازی کین داشته است، چرا که او حالا در منطقه‌ای بسیار هجومی‌تر نسبت به زمان مورینیو بازی می‌کند.

پیتر کرواچ با اشاره به نقش کونته در بهبود عملکرد این مهاجم انگلیسی گفت:« همه چیز از زمان حضور کونته بهتر شده و من می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که هری کین در پست هجومی‌تر بازی می‌کند. من فکر می‌کنم این موضوع کمک بسیاری می‌کند. اگر شما هری کین را جلوتر قرار دهید، این شانس را به اندومبله می‌دهید که از عمق بازی کند، او می‌تواند پاسش را برای کین بفرستد که همان جایی است که شما می‌خواهید. چیزی که شما می‌خواهید این است که هری کین در محوطه جریمه باشد و تهدیدی برای حمله به حساب بیاید.»

 

 

 

دیدگاه‌ها