کد خبر : 1800704 | 06 دی 1400 ساعت 16:48 | 7.6K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراض بنفش‌پوشان تهرانی به انتخاب عبدالنبی پورخلف؛

هوادار: این داوران تا آستانه تغییر سرنوشت لیگ رفتند

باشگاه هوادار با ارسال نامه ای به کمیته داوران فدراسیون فوتبال، به انتخاب عبدالنبی پورخلف برای قضاوت دیدار این تیم برابر فجرشهیدسپاسی شیراز معترض شده است.

هوادار: این داوران تا آستانه تغییر سرنوشت لیگ رفتند

 

به گزارش "ورزش سه"، این اعتراض به دلیل قضاوت بحث برانگیز عبدالنبی پورخلف در دیدار هفته پایانی لیگ یک در ورزشگاه غدیر تهران میان دو تیم هوادار و شهرداری آستارا است، که حالا پس از انتخاب این داور برای دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر که دو تیم هوادار و فجرسپاسی باید به مصاف هم بروند، از سوی مدیران باشگاه هوادار به صورت رسمی به کمیته داوران انتقال داده شده است.

 

روابط عمومی باشگاه هوادار در رابطه با این موضوع اینطور نوشته است:«باشگاه فرهنگی ورزشی هوادار رسما مراتب اعتراض خود را نسبت به گزینش داور دیدار فجر و هوادار به کمیته داوران و نهادهای مربوطه ارسال کرده است. عبدالنبی پورخلف و رضا کرمانشاهی دو داور دیدار هوادار و شهرداری آستارا و ملوان و بادران در هفته پایانی رقابت های لیگ یک بودند که با اشتباهات آشکار خود تا آستانه تغییر سرنوشت صعود کنندگان به لیگ برتر نیز پیش رفتند که مورد هجمه بی سابقه کارشناسان و رسانه ها قرار گرفتند.»

 

1677667

 

گفتنی است هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول فصل گذشته در شرایطی با پیروزی هوادار در تهران مقابل شهرداری آستارا و برد بادران در انزلی مقابل ملوان خاتمه یافت که شاهد تصمیمات عجیب و غریبی از سوی داوران وسط این دو مسابقه بودیم و به خصوص تصمیمات کرمانشاهی در انزلی که منجر به پیروزی بادران شد، به شدت مورد توجه اهالی فوتبال قرار گرفت.

 

فصل گذشته درنهایت تیم فجرشهید سپاسی و هوادار با 60 امتیاز و تفاضل گل 20 و 16 به لیگ برتر صعود کردند و بادران که این تیم هم 60 امتیازی شده بود و خیلی امیدوار به توقف هوادار در مقابل شهرداری آستارا بود، به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانست بالاتر از شاگردان عنایتی و کلانتری قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها