کد خبر : 1800792 | 07 دی 1400 ساعت 01:17 | 58.6K بازدید | 19 دیدگاه

نجات شگفت انگیز دخیا؛ مثل سوپرمن (عکس)

دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد در بازی امشب مقابل نیوکاسل بار دیگر برای تیمش درخشید.

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا در فصلی که منچستریونایتد پرنوسان ظاهر شده، یکی از ستاره های تیمش به شمار می رود. او که از ابتدای فصل تا به این لحظه بارها در نقش ناجی درون دروازه شیاطین سرخ ظاهر شده، امشب در برابر نیوکاسل بار دیگر درخشید.

نیمه اول دیدار تیم های منچستریونایتد و نیوکاسل در سنت جیمز پارک با تک گل دقایق نخست میزبان به پایان رسید تا شاگردان رانگنیک با شکست راهی رختکن شوند.

در بازگشت به زمین برای 45 دقیقه دوم، نیوکاسل غیرمنتظره ظاهر شد و می رفت برخلاف پیش بینی ها گل های دوم، سوم و حتی چهارم را هم بزند. این در حالی بود که مدافعان منچستر با توجه به چهره تهاجمی تیم شان، در برابر ضدحملات سریع حریف، سردرگم شده بودند.

 

1677760

 

1677761

 

تنها مانع منچستر مقابل ضدحملات زهردار میزبان، داوید دخیا بود که درون دروازه تحسین برانگیز ظاهر شد. او در دقیقه 49 با یک سوپر سیو در حالی مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد که همه منچستری ها به نشانه تسلیم دستان خود را بالا برده برده بودند. دخیا در این صحنه، کار تیمی دیدنی بازیکنان حریف را که با یک شوت در دهانه دروازه همراه شد را با جهشی خیره کننده مهار کرد.

این نجات دیدنی از دخیا در کنار دو سیو دیگر او باعث شد تا یک ربع توفانی نیوکاسل در نیمه دوم گلی در پی نداشته باشد و منچستر با خیالی آسودی برای زدن گل مساوی بازهم حمله کند؛ حملاتی که در نهایت جواب داد و کاوانی در دقیقه 70 بازی را به تساوی کشاند.

 

1677768

 

1677767

دخیا در نقش سوپرمن منچستری ها، تا آخرین لحظه درخشش خود را ادامه داد و پرواز او برای مهار شوت پشت محوطه جریمه بازیکن حریف در دقیقه 88 شاهکاری دیگر بود که حیرت هواداران حریف را به همراه داشت؛ بازی دو تیم در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا هواداران منچستر بار دیگر به تحسین از گلر اسپانیایی شان پرداخته و بحث اگر دخیا نبود چند گل می خوردیم بازهم داغ باشد.

دیدگاه‌ها