کد خبر : 1800833 | 07 دی 1400 ساعت 11:30 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

عنایتی خواست کاپیتان هوادار باشم

قاضی: تا گل زدم، مصدوم شدم

محمد قاضی می‌گوید نبودن VAR باعث شده تنش‌های داوری در لیگ ایران زیاد باشد و باشگاه‌ها با مقایسه لیگ داخلی با کشورهای دیگر توقع دارند در حق تیم‌شان اجحاف نشود.

قاضی: تا گل زدم، مصدوم شدم

به گزارش "ورزش سه"، تیم تازه لیگ برتری شده هوادار برای اینکه بتواند در لیگ از نیروی جوانی‌اش بهتر و هدفمندتر استفاده کند، سراغ بازیکنان با تجربه رفته است. یکی از این بازیکنان محمد قاضی ملی‌پوش سابق است که در آستانه ۳۷ سالگی پیراهن بنفش هوادار را به تن می‌کند. او اولین گل تاریخ لیگ برتری این باشگاه را به ثمر رساند اما پس از آن مصدوم شد و چند هفته از شرایط بازی دور بود. با او در مورد وضعیت تیم هوادار و سلامتی‌اش هم‌صحبت شدیم.

 

*به شرایط آرمانی رسیده‌ام
خداراشکر شرایطم خیلی بهتر شده است. مراحل درمانی را انجام دادیم و پزشکان تیم تلاش کردند تا هرچه زودتر به شرایط آرمانی برسم و از بازی قبلی توانستم در کنار بچه‌ها و تیم باشم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

 

*عنایتی خواست کاپیتان تیم باشم
زمانی که می‌خواستم به تیم بیایم آقا رضا عنایتی لطف داشتند و خواستند به عنوان کاپیتان و بزرگ‌تر کنار آن‌ها باشم و به تیم کمک کنم. من قبول کردم و آمدم. شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود. ابتدای فصل مسائل و مشکلاتی بود ولی در ادامه اتفاقات خوبی افتاد و رو به رشد بودیم. ما تلاش می‌کنیم بهترین کارها و بازی‌ها را انجام دهیم تا بتوانیم با بچه‌ها باعث سربلندی مجموعه و تیم باشیم. امیدوارم همه در کنار هم یک فصل خوب داشته باشیم و نتیجه خوبی را در انتها رقم بزنیم تا همه از آن لذت ببرند.

 

*هوادار تلفیقی از جوانی و تجربه است
تیم ما از بازیکنان جوان و باتجربه خوب تشکیل شده است و یک سری بازیکنان از پارسال با تیم بودند و خیلی تلاش کردند تا این تیم از لیگ یک به لیگ برتر بیاید و زحمت کشیدند همینطور آقا رضا هم خیلی برای تیم تلاش کردند؛ الان در تیم ما هم جوانی و هم تجربه و انگیزه وجود دارد‌ و این اتفاقات خیلی خوب است تا یک مکمل برای یکدیگر باشیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. همه تیم‌های بزرگ که کارهای بزرگ را رقم می‌زنند از این سیستم‌ها استفاده می‌کنند و بازیکنان جوان و باتجربه می‌آورند تا بتوانند از جوانی و تجربه بازیکنان استفاده کنند و به نتیجه بهتری برسند. این اتفاق در تیم ما به نحو احسن انجام می‌شود و همه بچه‌ها مکمل هم هستند. همه بازیکنان تلاش می‌کنند و با انگیزه هستند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. بچه‌های باتجربه به خوبی کار می‌کنند، انرژی و روحیه به بازیکنان جوان‌تر می‌دهند و با تمام وجود مسئولیت و وظایف‌شان را انجام می‌دهند. اتفاقات خیلی خوبی در ادامه برای تیم‌ ما می‌افتد.

 

1677807

 

*اولین گل هوادار در لیگ را زدم و مصدوم شدم
اول فصل مشکلاتی داشتیم و اکثر تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند، چند هفته زمان می‌برد تا به آن شکل ایده‌آل و خودباوری برسند و این اتفاق برای ما افتاد. خوشحالم که توانستم اولین گل هوادار را در لیگ برتر بزنم و آن بازی هم با برد تمام شد و اولین برد هوادار بود ولی متاسفانه مصدوم شدم. تمریناتم را به خوبی انجام می‌دهم و پزشکان تیم خیلی زحمت می‌کشند تا با شرایط خوبی برگردم و امیدوارم این روند را بتوانم در ادامه فصل داشته باشم و بتوانم کمک حال بچه‌ها و آقای عنایتی باشم و به تیم در گلزنی کمک کنم.

 

*ابتدای فصل خوب بازی می‌کردیم و می‌باختیم
در ابتدای فصل که بازی‌ها شروع شد قرعه سختی داشتیم و خوب بازی می‌کردیم ولی به دلیل تازه لیگ برتری شدن ما یک سری اتفاقات و اشتباهات رخ می‌داد و می‌باختیم که در ادامه کمتر شد. من مطمئن هستم در ادامه فصل باتوجه به شناختی که از مجموعه دارم شرایط بهتر خواهد شد ولی باید همگی در کنار هم برای رسیدن به موفقیت‌های بالاتر تلاش کنیم و کارهایی انجام دهیم که در یک تیم حرفه‌ای اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود تیم نتیجه بهتری بگیرد‌. نیم فصل‌های دوم همیشه برای تیم‌ها سخت‌تر می‌شود چرا که اکثر تیم‌ها اقتصادی فوتبال بازی می‌کنند و سعی دارند شرایط را بسته نگه دارند و از موقعیت‌ها استفاده کنند و به امتیاز برسند؛ اما ما با روندی که به نیم فصل دوم می‌رسیم با توجه به اینکه بچه‌ها تجربه خوبی به دست آورده‌اند و کنار همدیگر به هماهنگی خوبی می‌رسند نتایج بهتری در بازی‌های سخت ابتدای نیم فصل دوم به دست می‌آوریم. باید یک سری کارها رابهتر انجام دهیم و یک سری مسائل را حرفه‌ای تر دنبال کنیم تا به نتیجه خوبی که مد نظرمان است برسیم.

 

*تنش‌های داوری ایران به خاطر نبود VAR است

فکر می‌کنم چون در بقیه کشورها VAR آمده و تمام اشتباهات داوری در آن کشورها بعد از دوباره دیدن صحنه توسط داوران اصلاح می‌شود باعث شده حساسیت‌های داوری این فصل بیشتر باشد. همچنین فشاری که به داوران آورده می‌شود باعث شده که آن‌ها اشتباهات‌شان بیشتر شود. نبودن VAR چیزی است که تمرکز همه را از جمله بازیکنان، مربیان، باشگاه‌ها و داوران را برهم می‌زند. فکر می‌کنم اگر بتوانند هر چه زودتر این مشکل را حل کنند فشار از داوران برداشته می‌شود و قضاوت‌ها بهتر می‌شود و کمتر تنش به وجود می‌آید.

 

*می‌خواهیم با امتیاز از شیراز برگردیم
امروز به شیراز می‌رویم و می‌دانیم تیم فجر جوان است و بازیکنان دونده و بسیار پر تلاشی دارد و همیشه همین گونه بوده است. بازی سختی است چون تیم فجر مقابل تیم‌های باتجربه نتایج بسیار خوبی گرفته و توانسته خوب بازی کند. ما برای این بازی یک سری برنامه‌ها داریم و نقاط ضعف‌ آن‌ها را می‌دانیم و می‌خواهیم با امتیاز از شیراز برگردیم و نتیجه لازم را به دست آوریم.

دیدگاه‌ها