کد خبر : 1800860 | 07 دی 1400 ساعت 12:53 | 30.5K بازدید | 7 دیدگاه

به چه حقی پنجره تراکتور را باز کردید؟

حمله شدید منصوریان به کامرانی فر و نصیرزاده

علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت به انتقاد شدید از حسن کامرانی فر د هوشنگ نصیرزاده پرداخت.

حمله شدید منصوریان به کامرانی فر و نصیرزاده

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت در گفتگویی تلفنی که شب گذشته با برنامه فوتبال برتر داشت، به شدت نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور اعتراض کرد. منصوریان که فصل گذشته هدایت این تیم تبریزی را برعهده داشت، در هفته های ابتدایی از کار برکنار شد و با شکایت این مربی و دستیارانش، پنجره تبریزی ها بسته ولی پس از مدتی باز شد. او به انتقاد از کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال و نصیرزاده عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پرداخت.

 

علیرضا منصوریان در گفتگویی که شب گذشته با محمدحسین میثاقی داشت، گفت: پنجره نقل و انتقالاتی تیم ها با شکایت بازیکن یا مربیان ایرانی و خارجی بسته می شود. آقای عزیزی خادم در برنامه فوتبال برتر گفتند بین بازیکن و مربی ایرانی و خارجی فرقی نمی گذاریم مگر خون خارجی ها رنگی است؟ هر تیمی که بدهکار است باید بدهی هایش را پرداخت کند. 

 

وی ادامه داد: رأی بسته شدن پنجره نقل و انتقالات توسط کمیته استیناف صادر شده است. باید ما نیز مانند سایر بازیکنان و مربیان خارجی حقوقمان را بگیریم. دو هفته قبل از بازی ما با تراکتور و بدون هیچ ادله و دلیل قانونی پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شد که فهمیدم این کار را آقای کامرانی فر انجام داده است. از ایشان پرسیدم با چه دلیل قانونی این کار را انجام داده اید که هیچ ادله ای نیاوردند و گفتم باید از من و گروهم رضایت می گرفتید.

 

او گفت: آقای کامرانی فر گفتند من 2 ماه دیگر حقوق شما را می گیرم. نزد دوستان در کمیته انضباطی رفتم و گفتند پرونده شما را برده اند بالا! وقتی پیگیر شدم دیدم آقای کامرانی فر به صورت تلفنی این پنجره را باز کرده و از حقوق ما گذشته است! سوال من از آقای عزیزی خادم این است شما گفتید فرقی بین بازیکنان و مربیان خارجی نیست.

 

منصوریان ادامه داد: بازیکنی به نام حمزاوی آمد و پنجره تراکتور را بست. من 9 ماه زودتر از ایشان رأی لازم الاجرا داشتم. رأی من را اجرا نکردند و با یک تلفن پنجره را باز کردند. چطور ممکن است کمیته انضباطی و استیناف منصوریان یا کسی مانند من را 3 جلسه محروم می کنند ولی داخل کشور خودمان، برای رسیدن به حق خودمان هیچ توانایی نداریم. تراکتور به چه اجازه ای می تواند برای نیم فصل بازیکن بگیرد؟ من از آقای کامرانی فر می پرسم برای چه پنجره را باز کردید و آیا ضمانت گرفتید؟

 

1674487

 

سرمربی صنعت نفت سپس نوک پیکان انتقادات را به سمت هوشنگ نصیرزاده برد و از محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر پرسید: «خواهش می کنم به من بگوید آقای نصیرزاده چه سمتی دارد؟» که میثاقی نیز در جواب گفت: «ایشان نماینده باشگاه در هیئت رئیسه سازمان لیگ است و در تراکتور مشاور مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره است.»

 

سپس منصوریان صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: آیا کسی می تواند دو سمت داشته باشد؟ اگر ایشان قرارداد ندارد، به چه عنوان از توان خودش در هیئت رئیسه سازمان لیگ استفاده می کند تا اعضای ارکان قضایی فدراسیون را تحت فشار بگذارد و در مورد مبلغ تخفیف قرارداد با دستیاران من تماس بگیرد؟ ایشان هفته قبل به عنوان یک آدم قانون‌مدار، با وکیل باشگاه استقلال بگو مگو می کند و می گوید من در باشگاه تراکتور سمتی ندارم!

 

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا نصیرزاده با دستیاران او تماس گرفته تا از آنها تخفیف بگیرد، پاسخ داد: بله ایشان با محمد خرمگاه و سایر دستیاران تماس گرفته است که تخفیف بگیرد. سوال من این است که هفته قبل در برنامه فوتبال برتر و با تمام قدرت از قانونمداری و موضوعی صحبت می کرد که اگر یک مربی و بازیکن حقش را بخواهد، شکایت می کند و آن بازیکن گل گهر می بایست به حقش در زمینه مسائل مالی برسد.

 

او اظهار داشت: سوال من این است که آقای نصیرزاده آیا شما مدافع قوانین فدراسیون در سازمان لیگ هستید یا مشاور تحت فشار گذاشتن ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و بگو مگوهایی که در پشت صحنه انجام می دهید و مشاوره هایی که به این باشگاه می دهید؟ ایشان باید یک سمت داشته باشد و به ایشان چه ربطی دارد که با دستیاران من تماس می گیرد و برای باشگاه تراکتور تخفیف می خواهد؟

 

منصوریان در پایان گفت: شما با آقای مصطفوی صحبت می کردید و ببینید بحث اساسنامه چقدر درگیری درست کرده است. اگر بازیکنان و مربیان یک روز تصمیم بگیرند و اصلا سرکار نیایند و بازی نکنند، چه چیزی از فوتبال می ماند؟ ارکان اصلی فوتبال ما (مربیان) و بازیکنان هستیم. چرا باید داخل کشورمان به ما توهین شود؟

دیدگاه‌ها