کد خبر : 1800884 | 07 دی 1400 ساعت 14:18 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

اتحاد و همدلی به تیم برگشته است؛

گرائیلی: مشکل ما روحی روانی بود نه تاکتیکی!

مربی تیم شهر خوردرو معقتد است که تیمش به اتحاد و همدلی لازم دست یافته است.

گرائیلی: مشکل ما روحی روانی بود نه تاکتیکی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرخودرو در چارچوب هفته دوزادهم لیگ برتر ایران فردا میهمان پیکان خواهد بود. داود سید عباسی به علت اخراج در بازی قبل در نشست خبری بازی امروز حضور نداشت و یونس گرائیلی، دستیار او پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود:

 

برای کسب سه امتیاز بازی مشتاق هستیم
فردا یک بازی حیاتی با پیکان در تهران داریم. پیکان تیم منسجم و بانظمی است. بعد از بازی با استقلال اردوی چند روزه ای در تهران داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت تیم پیکان کار کردیم. بچه ها با تمام وجود کار کردند و به خوبی توانستیم افکار تاکتیکی آقای سید عباسی را در زمین پیاده کنیم. اعتقاد من این است که مشکل همدلی که در تیم نبود الان حل شده و بچه ها مشتاق این هستند که بازی فردا را با سه امتیاز به پایان برسانیم.

 

اتحاد و همدلی به تیم برگشته است
ما تیم پیکان را کاملا می شناسیم. این تیم، یک تیم تاکتیکی است و مربی اش آقای حسینی از دوستان و همبازیان سابق ماست. با افکار ایشان کاملا آشنایی داریم. تیم ما هم تیمی است که از بحران خارج شده است. طی ماه های اخیر مشکلات زیادی بود حتی تیم برای یک بازی به رفسنجان نرفت. خوشبختانه اتحاد و همدلی را در بین خودمان ایجاد کرده ایم. امیدوارم که در ادامه این همدلی بین ما و مسئولان استانی هم ایجاد شود.

 

1677869

 

مشکل ما روحی روانی بود نه تاکتیکی
درست است که پیکان مقابل سپاهان نتیجه گرفت ولی درصد مالکیت توپ 70 به 30 بود و سپاهان موقعیت های گل بیشتری روی دروازه پیکان ایجاد کرد. در بازی های ما مقابل صنعت نفت و استقلال اما عکس این قضیه بود. بچه های ما به خوبی خواسته های تاکتیکی را در زمین پیاده کردند ولی اسیر اتفاقات بازی شدیم. موقعیت های خوبی روی دروازه استقلال داشتیم و حسینی چند واکنش فوق العاده داشت. بازی فردا یک بازی تاکتیکی و روحی روانی خواهد بود. اگر شرایط روحی بچه ها به حالت ایده آل برگردد مطمئن هستم که با برد بیرون می آییم.

 

قرعه جام حذفی و رویارویی با مس رفسنجان
این هم از اتفاقات فوتبال است. متاسفانه شهرخودرو به دلیل مشکلاتی که داشت به رفسنجان نرفت و الان تقدیر به گونه ای شد که دوباره با مس در رفسنجان بازی کنیم. با صحبت هایی که آقای سید عباسی با بچه ها داشتند اهداف جداگانه ای برای جام حذفی داریم. انشالله در آن بازی برای برد به میدان می رویم.

 

روز اولی که آمدیم بچه ها آرامش نداشتند
با شناختی که از بچه ها دارم می دانم که از نظر تاکتیکی هیچ مشکلی نداریم و تمام مشکلاتمان بحث روحی روانی و اتحاد تیمی بود که متاسفانه شاهد آن نبودیم. اعتقاد من این است که این مشکل در حال حل شدن است. بچه های ما روز اولی که آمدیم آرامش نداشتند. وقتی از بیرون فشار باشد روی کار بچه ها تاثیر می گذارد. ما به وفاق داخل تیمی رسیدیم و از مسئولان خراسان می خواهیم که بخاطر مردم و هواداران این اتحاد را میان ما و خودشان ایجاد کنند. اگر این اتفاق رخ بدهد من اطمینان می دهم که می توانیم در بحث فنی عملکرد خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها