کد خبر : 1800941 | 07 دی 1400 ساعت 17:49 | 35.6K بازدید | 20 دیدگاه

بحران در اردوی بارسلونا؛ دست ژاوی خالی شد

اردوی بارسلونا در آستانه دیدار این تیم در مقابل مایورکا دچار بحران عجیبی شده است.

بحران در اردوی بارسلونا؛ دست ژاوی خالی شد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج بارسلونا از زمان جدایی رونالد کومان و حضور ژاوی روی نیمکت این تیم بهتر شده و حالا آنها تنها دو امتیاز با منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارند. بعد از تعطیلی یک هفته ای اردوی بارسلونا به علت شروع سال جدید، بازیکنان این تیم یکی یکی راهی باشگاه شده و خود را برای دیدار هفته بعد مقابل مایورکا آماده می کنند. اما تعدد بازیکنان غایب برای این مسابقه تبدیل به مشکل اصلی سرمربی جوان بارسلونا شده است.

 

1677944

 

ژاوی در آستانه سفر به پالما حداقل قادر به استفاده از 10 بازیکن خود در بازی برابر مایورکا نخواهد بود. آنسو فاتی، پدری، ممفیس دیپای، مارتین برایثویت و سرجی روبرتو همگی مصدوم بوده و نمی توانند بارسلونا را در این بازی همراهی کنند. البته سه نفر این لیست در آستانه بهبود از آسیب دیدگی قرار داشته و به زودی قادر به حضور در ترکیب بلوگرانا خواهند بود.

 

همچنین سرخیو بوسکتس و گاوی، دو هافبک بارسلونا نیز محروم بوده و در لیست این تیم برای تقابل با مایورکا قرار نمی گیرند. اما بدترین خبر برای ژاوی ابتلای بازیکنان بارسلونا به بیماری کرونا بوده است. در کمتر از 24 ساعت اخیر تست بازیکن این تیم مثبت شده و یوردی آلبا، کلمنت لنگلت و دنی آلوس نیز به صف عریض و طویل غایبان بارسلونا در مقابل مایورکا اضافه شده اند. البته هنوز نتیجه تست همه بازیکنان بلوگرانا اعلام نشده و حتی ممکن است ژاوی برای بازی با مایورکا مجبور به ایجاد تغییرات بیشتری در ترکیب خود نیز باشد.

دیدگاه‌ها