کد خبر : 1800959 | 07 دی 1400 ساعت 18:55 | 10.1K بازدید | 9 دیدگاه

سخت‌ترین کار رساندن تیم از نظر روحی و روانی بود؛ 

کلانتری: اینقدر خوبیم که هر تیمی را می‌بریم

سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز از عزم تیمش برای گرفتن سه امتیاز مقابل هوادار در نشست خبری حرف زد.

کلانتری: اینقدر خوبیم که هر تیمی را می‌بریم 

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر کلانتری سرمربی فجر سپاسی در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل تیم هوادار در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اینطور حرف هایش را آغاز کرد:‌ بعد از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، شرایط بازیکنان ما خیلی خوب شده است. امروز سردار هم در تمرین بوده است و از لحاظ روحی و روانی خیلی به تیم کمک کردند. وقتی تیم در یک بازی مهم بازنده می‌شود، اولین مساله، شرایط روحی و روانی است که ما سعی کردیم، وضعیت بازیکنان را بهتر کنیم تا تیم برای بازی مقابل هوادار آماده شود. در حال حاضر تیم آماده است تا مقابل هوادار قرار بگیرد و سه امتیاز این مسابقه را حتما به نام خودشان بزنند.


سوال اول از کلانتری در رابطه با تیم هوادار بود و او در واکنش به این سوال گفت: ما فصل قبل ما هم با هوادار بازی کردیم ولی نمی توان امسال را با سال گذشته مقایسه کرد. دو سه بازی قبلی این تیم را دیده ایم. تیم خوبی هستند. روی این تیم آنالیز داشته ایم و بازیکنان هم شرایط تیم حریف را دیده اند تا شناخت کاملی داشته باشند. تیم هوادار شروع خوبی نداشت، اما در سه بازی اخیر خود،‌ شرایط بهتری کسب کرده است. با احترام به تیم حریف، ما اینقدر خوبیم که هر تیمی هم غیر از هوادار بود، بازی را می بردیم.


سرمربی فجر سپاسی درباره مشکلات گلزنی تیمش گفت: ما قبل از اینکه شرایط تیم را تقویت کنیم، خواستیم وضعیت مصدومیت بازیکنان را رفع کنیم و خدا را شکر توانستیم اکثر بازیکنان خود را در اختیار داشته باشیم. مثلا فردا فرزان دانا را در اختیار داریم. در مقطعی ما چهار بازیکن را از دست دادیم. فرزان در تیم ملی مصدوم شدند و سه بازیکن دیگر هم در بازی های خودمان مصدوم شدند. اگر بتوانیم این مصدومان را هر چه زودتر برسانیم، تیم برمی گردد به شرایط اول و بهتر می شود. البته ما برای بازگشت مصدومان عجله ای هم نداریم. در تلاش هستیم تا آخرین بازیکنان مصدوم‌مان به شرایط عادی برگردند. ما برای این مصدومیت‌ها مجبور شدیم، از چند بازیکن در پست‌های غیرتخصصی استفاده کنیم.


دیدار دو تیم فجرسپاسی و هوادار، فردا (چهارشنبه)، ساعت ۱۵، در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها