کد خبر : 1800961 | 07 دی 1400 ساعت 19:02 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: امیدوارم که فردا، روز خوب داور باشد

ابراهیم صادقی مربی مس رفسنجان از کمبود بازیکن در پست خط دفاعی برای دیدار فردای تیمش می گوید.

صادقی: امیدوارم که فردا، روز خوب داور باشد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم مس رفسنجان و گل گهر که از تیم های شهرستانی و خوب لیگ برتر محسوب می شوند، فردا در دربی استان کرمان به  مصاف هم می روند. به دلیل اخراج محمد ربیعی سرمربی مسی ها در بازی قبل مقابل نساجی، ابراهیم صادقی دستیار او در نشست خبری پیش از بازی فردا حضور پیدا کرد.

 

صادقی در ابتدای صحبت هایش گفت: پیش از اینکه درباره بازی فردا صحبت کنم، باید به دیدار قبل اشاره کنیم که متأسفانه با اشتباه داوری بازی را از دست دادیم و آقای ربیعی هم با یک اشتباه خیلی کوچک از کنار زمین اخراج شدند. امیدوارم که بازی فردا، دیداری باشد که داور روز خوبی داشته باشد و قضاوت موفقی را پشت سر بگذارد و هر تیمی که بهتر بازی کرد و لیاقتش را داشت، بتواند برنده بازی باشد.

 

او درباره دیدار فردا نیز صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: با تیم خوب گل گهر بازی داریم. این تیم بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد. کادرفنی محترمی با حضور آقای قلعه نویی دارند. می دانیم که دیدار خیلی سختی در سیرجان داریم. از آمادگی کامل برخورداریم.

 

مربی مس رفسنجان درخصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش نیز پاسخ داد: متأسفانه در خط دفاعی با کمبود بازیکن مواجه هستیم. شاهین توکلی را در زمین شیراز از دست دادیم و هنوز مصدومیت او برطرف نشده است. فرشاد محمدی مهر را هم به دلیل 4 اخطاره بودن در اختیار نداریم. یک بازیکن مصدوم دیگر نیز در اختیار داریم که فردا مشخص می شود که توانایی بازی کردن دارد یا خیر.

 

وی ادامه داد: در این پست کمی با مشکل مواجه هستیم ولی بازیکنانمان تمام تلاششان را به کار می گیرند تا بتوانند روند خوبشان را حفظ کنند. در وهله اول، هدف ما این است که از نظر فنی روند رو به رشدمان را ادامه دهیم و در کنار آن بتوانیم نتایج خیلی خوبی هم بگیریم.

 

صادقی در پایان گفت: جا دارد از تمام مردم خوب رفسنجان تشکر کنم که در این مدت به خوبی از تیم مس حمایت کرده اند و این قول را می دهم که بازیکنان با تمام وجود کارشان را انجام می دهند و امیدوارم که بتوانیم فردا روز خوبی را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها