کد خبر : 1800964 | 07 دی 1400 ساعت 19:18 | 6.3K بازدید | 6 دیدگاه

عنایتی: می‌خواهیم کارهای بزرگی در لیگ انجام دهیم

رضا عنایتی می‌گوید نتایج نامطلوب اول فصل برایش قابل پیش‌بینی بوده اما بازیکنانش انگیزه دارند تا کارهای بزرگی در لیگ انجام دهند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم رضا عنایتی که در دو هفته اخیر دو برد را به دست آورده به شیراز سفر کرده تا با دیگر تیم تازه لیگ برتری شده این فصل مصاف کند. عنایتی در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه گفت: فردا با یک تیمی بازی داریم که فوق العاده با شخصیت و ریشه دار است و هواداران زیادی را در شیراز دارد و بازی سختی می‌تواند برای ما باشد. تمام تمرکزمان را گذاشتیم که بتوانیم با یک شرایط خوب وارد بازی شویم و تلاش کنیم برای موفقیت و مطمئن هستم که بچه‌های ما انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند کارهای بزرگی در لیگ انجام دهند. 

 

عنایتی ادامه داد: بعد از بازی با تراکتور کمی استراحت کردیم و چندتا از بازیکنان مصدوم‌مان هم به این بازی نمی‌رسند ولی تلاش می‌کنیم که در پایان بازی خوبی انجام دهیم و شرایط را به نفع خودمان جلو ببریم و هر دو تیم سالم و تیم ما موفق بیرون بیاید و روز خوبی برای بازیکنان ما باشد.

 

 

1677955

 

 

او در پاسخ اینکه فجر برخلاف هوادار در این هفته‌ها نتایج خوبی نگرفته گفت: من اطلاعات کاملی از حریف ندارم که در مورد نتایجش صحبت کنم و البته اجازه این کار را هم ندارم؛ در مورد تیم خودم می‌توانم بگویم که ما یک دوره بسیار خوبی را در دوره بدن‌سازی داشتیم و پیشبینی کرده بودیم که شرایط‌مان در هفته‌های اول با توجه به قرعه سخت باشد. برای تیمی که از دسته یک به لیگ برتر آمده این چالش را پیش‌بینی می‌کردیم. خداراشکر می‌کنم بازیکنانی که به خدمت گرفتیم با توجه به تجربه‌شان توانستند شرایط تیم را نرمال کنند و در چند هفته گذشته همراه با بازی خوب نتیجه هم گرفتیم و این چیزی است که دنبالش هستیم.

 

او در مورد هدف تیم‌شان بیان کرد: من از روز اول به مسئولین باشگاه قول نگه داشتن تیم در لیگ را داده بودم و امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم و هم بازی خوبی انجام دهیم و هم نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها