کد خبر : 1800984 | 07 دی 1400 ساعت 21:51 | 27.9K بازدید | 4 دیدگاه

این وضعیت یک انتها دارد؛

منصوریان: نوشدارو را بعد از مرگ سهراب ندهید!

سرمربی صنعت نفت امیدوار است وضعیت مالی تیمش بهبود پیدا کند.

منصوریان: نوشدارو را بعد از مرگ سهراب ندهید!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار با آلومینیوم اظهار کرد: به اعضای تیم آلومینیوم خوشامد می‌گویم. افتخار داریم در آبادان میزبان‌شان باشیم. پارسال مهمان این تیم بودم و از مردم شهر و بازیکنان و هواداران این تیم کمال تشکر را دارم؛ روزهای خوبی را در آنجا سپری کردم و امیدوارم میزبان خیلی خوبی برای آلومینیوم باشیم.

 

او با بیان اینکه فردا یک عیار خوبی برای تیم ما خواهد بود، ابراز کرد: بچه‌های ما پس از دیدار با فولاد به یک میدان جدید دعوت می‌شوند. در مسابقه مقابل فولاد از آنها راضی بودم ولی باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم. فردا بازی آسانی برای ما نخواهد بود چون جایگاه دو تیم خیلی متفاوت است. آلومینیوم سه جایگاه تا صدر جدول فاصله دارد و تیم ما بخاطر اتفاقاتی که در دو، سه هفته ابتدایی افتاد، فعلا به لحاظ جایگاهی رتبه خوبی ندارد ولی به سرعت خودمان را به فرم ایده‌آل می‌رسانیم.

 

سرمربی صنعت نفت در خصوص اعتصاب بازیکنان تیمش عنوان کرد: مبحث تیم ما چون مثل یک خانواده هستیم، موضوع اعتصاب وجود نداشت و بحث ناراحتی بود. از روزی که من آمدم، گفتند تا هفته چهارم یا پنجم پرداختی خواهیم داشت ولی فردا هفته دوازدهم را خواهیم داشت و یک دیدار جام حذفی را انجام داده‌ایم، اما هیچ پولی نگرفته‌ایم. نه تنها بازیکنان شارژ مالی نشدند، بلکه هیچ مبلغی هم دریافت نکردند.

 

منصوریان اضافه کرد: مشکلات ما بخاطر دیر شروع کردن تمرینات پیش‌فصل و نداشتن بدنسازی پیش‌فصل است که همه این مسائل مزید بر علت شده تا این شرایط را داشته باشیم. تیم ما تا قبل از بازی‌ها دچار یک نوسان روحی می‌شود ولی در جریان مسابقات سعی داریم یک بالانس داشته باشیم. البته درست می‌گویید و بازیکنان نمی‌خواستند در دو جلسه آخر تمرین کنند.

 

او یادآور شد: از بزرگترهای تیم تشکر می‌کنم و دغدغه آنها را می‌فهمم. کادر فنی، پزشکی، تدارکات، ماساژورها و ... باید در ماه پول به خانه خودشان ببرند. یک فوتبالیست منبع درآمد خانواده خود و چند خانواده دیگر می‌شود. از سوی دیگر ما جزو سه تیم کم‌هزینه این فصل لیگ برتر به همراه پدیده و فجر سپاسی هستیم و وقتی هم که ۶ ماه پول نمی‌گیرید، شرایط خیلی سخت می‌شود ولی بچه‌های ما قصد اعتصاب نداشتند. فقط می‌خواستند وارد زمین بشوند ولی تمرین نکنند.

 

سرمربی صنعت نفت تصریح کرد: بازیکنان ما پس از بازی با فولاد خیلی بهم ریخته بودند، آن هم در شرایطی که ما همیشه می‌گفتیم به تیم کمک می‌کنند ولی هیچ ورودی مالی نداشتیم. مسؤولان ورزش وزارت نفت امشب در آبادان مهمان ما هستند و قرار شد نشست داشته باشند. اگر تصمیم و عزم برای حل مسائل مالی باشد، در آبادان خیلی راحت این اتفاق می‌افتد.

 

منصوریان ادامه داد: بزرگترین شرکت‌های خصوصی نفت در آبادان هستند و شرکت پالایش پخش، پتروشیمی و ... در این شهر هستند. اگر بخواهند کمک مالی داشته باشند، در همین شهر می‌تواند چنین اتفاقی بیفتد ولی بهترین مدل کمک به صنعت نفت، پرداخت ۳۰ میلیارد تومان به‌صورت قرض به باشگاه ما بود؛ تنها کافی بود پس از اینکه استاندار خوزستان و فرماندار آبادان به توافق رسیده بودند، شورای تامین شهرستان امضاء می‌کرد تا این قرض از پالایشگاه به تیم اختصاص پیدا کند.

 

او تاکید کرد: متاسفانه این کمک‌ها به صنعت نفت انجام نشد و مسائل مالی تاثیر مستقیم در بحث روحی تیم ما دارد و این وضعیت کار ما را خیلی سخت می‌کند و مجبور هستیم از انرژی بزرگترهای خودمان کمک بگیریم تا تیم خودمان را به یک شکل راحت‌تر به بازی بفرستیم.

 

سرمربی درباره اینکه آلومینیوم در مسابقات خارج از خانه‌اش خیلی سخت گل می‌خورد، عنوان کرد: آلومینیوم تیم سخت‌ببازی است و امسال فقط دو گل خورده که در دیدارهای بیرون از خانه خیلی بسته بازی می‌کند. ما در هفته‌های قبل تعداد موقعیت‌سازی‌های زیادی داشتیم ولی به همان اندازه فرصت‌سوزی کردیم. بچه‌های ما نیاز به تمرکز بیشتری دارند و اگر فردا با تمرکز کافی کار کنند و بازیکنان ما مثل دیدار با فولاد همان پلن مدنظرم را اجرا کنند، فکر می‌کنم بتوانیم سه امتیاز را در آبادان ذخیره کنیم.

 

او درباره سیستمی که برای مسابقه فردا مدنظر دارد و اینکه هجومی کار خواهند کرد یا نه، اظهار کرد: ما در آبادان مقابل همه تیم‌ها برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و تفاوتی ندارد نام تیم ما چه چیزی باشد. در خارج از آبادان هم یک مقدار باهوش‌تر و زیرک‌تر کار می‌کنیم و به نسبت توانمندی حریفمان هدف‌گذاری خواهیم داشت ولی قطعا فردا تیم متفاوت‌تری نسبت به بازی با فولاد خواهید دید.


سرمربی صنعت نفت تصریح کرد: پنج تعویض خوب در بازی فردا داریم و روی بنزین سبزمان حساب ویژه‌ای کرده‌ایم. لیاقت و جایگاه نفت اینجا نیست و به مرور زمان به رتبه مدنظر می‌رسیم.

 

منصوریان در خصوص حواشی روزهای اخیر صنعت نفت و اینکه تیم از نظر روحی آماده بازی فردا هست یا خیر، عنوان کرد: ما بخشی از بازیکنان که دچار مشکل روحی بودند و مسئله بی‌پولی آنها را اذیت می‌کرد، سعی داشتیم نحوه تمرینات‌شان را عوض کنیم و یا اصلا به آنها استراحت بدهیم. از بزرگترها تشکر می‌کنم که تیم را دوباره جمع کردند ولی در این چند روز سعی کردیم با مردم آبادان رو بازی کنیم.

 

او یادآور شد: روزی که آمدم، گفتم چیزی را پنهان نمی‌کنم و امروز مردم آبادان باید بدانند ما با خودشان سر یک سفره هستیم و مشکلات ما، مشکلات شهر هم هست و ما باید نتایج خوبی بگیریم تا لبخند روی لب مردم بیاید. در این بین هم مسائل مالی تاثیر مستقیم روی روحیه بازیکنان می‌گذارد و نمی‌توانم بگویم یک بازیکن ۷-۶ ماه پول نگیرد و بیاید بازی کند. بچه‌ها من را در دیدار با فولاد شرمنده کردند و آنطور که در دقایق آخر با تمام قدرت پرس می‌کردند، نشان می‌دادند برای مردم و خانواده خودشان بازی می‌کنند و صورت آنها را می‌بوسم.

 

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: امروز مسؤولان وزارت نفت به آبادان آمده‌اند و امیدوارم کمک کنند ولی این وضعیت یک ماکسیمم و انتها دارد. نباید پول زمانی بیاید که نوشدارو پس از مرگ سهراب شود.

 

منصوریان تصریح کرد: هر مسؤولی که فکر می‌کند توانمندی دارد، باید بیاید و کمک کند. ما تمام مسیرها را طی می‌کنیم تا به یک نقطه پایدار برسیم ولی می‌دانم در اسفندماه رئیس و نایب‌رئیس پالایش پخش که مثل برادرانم هستند، قول خودشان را عملی می‌کنند، اما امروز حاضر شدند کمک ۳۰ میلیاردی به ما داشته باشند ولی اعضای شورای تامین باید دلسوزی به بازیکنان و هواداران ما داشته باشند تا این مسیر دو، سه ماهه را طی کنیم.

دیدگاه‌ها