کد خبر : 1801016 | 08 دی 1400 ساعت 09:43 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

راجرز: کلمه‌ای برای توصیف نمایش بازیکنانم ندارم

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، از عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار برابر لیورپول تقدیر کرد.

راجرز: کلمه‌ای برای توصیف نمایش بازیکنانم ندارم

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی سه‌شنبه شب در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه 0-1 به پیروزی رسید.

شاگردان راجرز خوش شانس بودند که پنالتی محمد صلاح در نیمه اول به گل تبدیل نشد و لیورپول نتوانست از این فرصت برای پیش افتادن از حریف استفاده کند.

آنها در نهایت موفق شدند در دقیقه 59 دروازه حریف را باز کنند تا با همان یک گل سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

برندان راجرز پس از بازی به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخته و به آمازون پرایم گفت:« وقتی شما برابر دو تیمی بازی می‌کنید که قبلا بازی کرده‌اید، در واقع آزمایش بزرگی از روحیه و ذهنیت و شرایط فیزیکی را در پیش دارید. شاید هیچ تیمی در لیگ برتر فیزیکی‌تر از لیورپول نباشد، بنابراین این که بتوانید کلین شیت کنید و بازی‌ای که ما ارائه کردیم را به نمایش بگذارید کار سختی است و نشان دهنده سختکوشی ما در زمین است.»

 

1676527

 

او ادامه داد:« من هیچ کلامی پیدا نمی‌کنم که بتوانم با آن  عملکرد و بازی بسیار خوبی که بازیکنانم در جریان این د بازی در زمین از خود به نمایش گذاشتن را توصیف کنم. من پس از بازی برابر سیتی گفتم که ما بازی خوبی انجام دادیم اما البته که با توجه به غیبت این تعداد از بازیکن، همه چیز اساسا برای ما به دشواری پیش می‌رود.»

راجرز اضافه کرد:« ما می‌دانستیم که این بازی به چه صورت خواهد بود اما شما داستان خودتان را در فوتبال می‌نویسید و این چیزی است که پیش از بازی به بازیکنان گفتیم تا تلاش زیادی به خرج دهند و انرژی بالایی داشته باشند. لیورپول بسیار خوب بود و توپ را خیلی سریع به گردش درمی‌آورد. آنها از نظر تاکتیکی در این بازی بسیار خوب ظاهر شدند.»

 

دیدگاه‌ها