کد خبر : 1801081 | 08 دی 1400 ساعت 14:31 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

یازده منتخب حسینی برای دیدار با شهر خودرو؛

ترکیب پیکان در غیاب سوپراستار نقش‌جهان

سرمربی باتجربه پیکان نفرات برگزیده خود برای دیدار با حریف مشهدی را معرفی کرد.

ترکیب پیکان در غیاب سوپراستار نقش‌جهان

به گزارش "ورزش سه"، کسب پیروزی پیکان مقابل سپاهان در نقش‌جهان، یکی از نتایج غیرمنتظره هفته یازدهم لیگ بود که شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند آن را رقم بزنند تا بتوانند خود را به جمع 6 تیم بالانشین جدول برسانند و به روند درخشان و موفق خود در لیگ بیست و یکم ادامه دهند.

بعد از چالش سخت رویارویی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان، حالا پیکانی‌ها باید مقابل قعرنشین لیگ بیست و یکم به میدان بروند؛ شهر خودرو. حریفی که در لیگ امسال هنوز بردی را به دست نیاورده، البته که مشهدی‌ها نمایش خوبی را از خود نشان داده‌اند اما با این‌حال شاگردان حسینی برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر جدول نیازمند 3 امتیاز بازی خانگی امروز هستند.

 

مجتبی حسینی در حالی ترکیب تیمش برای مسابقه امروز را چینش کرده که مهم‌ترین غایب، محمدحسین فلاح است؛ ستاره گلزن پیکان در مقابل سپاهان که بعد از گلزنی اخراج شد و دیدار برابر شهر خودرو را از دست داد. به جز فلاح که به صورت تعویضی وارد ترکیب پیکان در مسابقه طلایی‌پوشان اصفهانی شد، حسینی در ترکیب اولیه‌اش محمدعلی فرامرزی را جایگزین امیرحسین غلامی نسبت به مسابقه قبلی کرده است.

 

ترکیب پیکان تهران برای مسابقه با شهر خودرو خراسان:

فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین جدی، محمدعلی فرامرزی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدعلی فرامرزی، اسماعیلی بابایی، غلامرضا ثابت ایمانی، محمد جواد آزاده، علیرضا کوشکی، مجتبی حقدوست و ابراهیم صالحی

دیدگاه‌ها