کد خبر : 1801082 | 08 دی 1400 ساعت 14:32 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

مشهدی‌ها با 5 تغییر در مقابل پیکان؛

سیدعباسی و انقلاب در ترکیب شهر خودرو

سرمربی جوان شهر خودرو تغییرات پرشماری را در ترکیب تیمش برای مسابقه امروز مقابل پیکان اعمال کرده است.

سیدعباسی و انقلاب در ترکیب شهر خودرو

به گزارش "ورزش سه"، شکست 3 گله مقابل استقلال علی‌رغم نمایش خوب در نیمه دوم باعث شد تا عنابی‌پوشان مشهدی همچنان قعرنشین جدول رده‌بندی باشند و با کسب 2 امتیاز از 11 مسابقه، عنوان ضعیف‌ترین تیم تاریخ برتر برحسب نتایج به دست آمده را از آن خود کنند.

 

شاگردان سیدعباسی برای فرار از این بحران و رسیدن به اولین برد فصل، امروز کار دشواری در بیرون از خانه دارند و باید در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف پیکان بروند؛ تیمی که هفته گذشته توانست سپاهان مدعی را در نقش‌جهان شکست بدهد.

 

عنابی‌پوشان مشهدی در حالی به مصاف حریف خودروساز خود می‌روند که دو غایب بزرگ دارند، یکی در ترکیب و دیگری روی نیمکت؛ مسعود زائر کاظمینی بازیکن با قابلیت بازی در چند پست مختلف که هفته گذشته مقابل استقلال اخراج شد و داود سیدعباسی سرمربی تیم که او هم مقابل آبی‌های پایتخت اخراج شد و امروز نمی‌تواند کنار زمین حاضر شود و یونس گرائیلی مسئولیت کنار زمین را برعهده دارد و سیدعباسی از روی سکوها عملکرد فنی شاگردانش را زیرنظر دارد.

سرمربی جوان شهر خودرو نسبت به مسابقه هفته گذشته مقابل استقلال، به جز خروج اجباری زائر کاظمینی، 4 بازیکن دیگر را هم از ترکیب تیمش خارج کرده و با ترکیبی متفاوت نسبت به هفته گذشته مقابل پیکان صف‌آرایی خواهد کرد.

 

نفرات اولیه شهر خودرو خراسان مقابل پیکان تهران:

سعید جلالی‌راد، محمد حسین حیدری، مجتبی بیژن، آزاد جعفرزاده، حسام پورهاشم، علی طاهران، محمدرضا فلاحیان، امیرحسین نعمتی، صادق صادقی، ابوالفضل عکاشه و مهدی شریفی

دیدگاه‌ها