کد خبر : 1801126 | 08 دی 1400 ساعت 17:25 | 29.3K بازدید | 2 دیدگاه

نقش ستاره لستر در خراب شدن پنالتی صلاح (عکس)

در صحنه از دست رفتن پنالتی صلاح نقش جیمز مدیسون ستاره لسترسیتی را نمی توان انکار کرد.

به گزارش ورزش سه، لیورپول شب گذشته در زمین لستر متحمل شکست 1-0 شد تا فاصله با سیتی به شش امتیاز برسد. در این بازی لیورپول پس از چند حمله روی دروازه لستر، صاحب یک ضربه پنالتی شد تا در آستانه رسیدن به یک گل زودهنگام قرار بگیرد.

پنالتی را محمد صلاح در دقیقه 15 گرفت و خودش پشت توپ ایستاد؛ ستاره این روزهای لیورپول مقابل خود کاسپر اشمایکل را می دید که سه روز پیش شش گل از سیتی دریافت کرده بود.

 

 

1677992

 

 

دروازه بان دانمارکی لستر که در بازی با سیتی با وجود دریافت شش گل بارها مانع از باز شدن دروازه تیمش شده بود به خوبی جهت شوت صلاح را تشخیص داده و ضربه پنالتی او را مهار کرد. صلاح در ریباند می توانست دروازه را باز کند اما ضربه سر او به تیر دروازه خورد تا بازی 0-0 بماند.

 

در تصاویر منتشر شده به نظر می رسد که جیمز مدیسون سعی کرده که تمرکز محمد صلاح را بر هم بزند و به همین خاطر این بازیکن سه شنبه شب در مقابل لسترسیتی یک پنالتی کلیدی را از دست داد.

 

 

1678189

 

 

 صلاح در ورزشگاه کینگ پاور صاحب فرصت شد تا از روی نقطه پنالتی گلزنی کند اما برای دومین بار در این فصل فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد. کسپر اشمایکل مسیر توپ را به درستی حدس زد و صلاح روی ریباند هم فرصت استفاده از موقعیت را از دست داد.

 

 

1677991

 

 

البته تصاویر منتشر شده نشان می دهند که مدیسون سخت تلاش کرده تا روی اعصاب صلاح راه برود و به نظر می رسد که به هدفش هم رسیده چرا که صلاح این پنالتی کلیدی را از دست داد تا لیورپول شکست بخورد. هافبک سابق نوریچ در تصاویری که منتشر شده زیر لب در حال صحبت کردن با صلاح است و کاملا مشخص است که سعی می کند که تمرکز او را بر هم بزند.

 

 

1678004

 

 

صلاح در کل دوران فوتبال خود پنج پنالتی از دست داده است. کلوپ در مورد صحنه مذکور گفت:« قطعا مدیسون سعی کرده که تمرکز صلاح را بر هم بزند اما همه ممکن است این کار را بکنند. صلاح معمولا در چنین موقعیت هایی گل می زند اما امشب موفق نشد. صلاح بخشی از تیم است و همان طور که صلاح در آن صحنه می توانست بهتر باشد، کل تیم هم می توانند در جریان بازی بهتر باشند.»

دیدگاه‌ها