کد خبر : 1801133 | 08 دی 1400 ساعت 17:46 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی: بازی مستقیم بلد نیستیم ولی مجبور بودیم

رضا عنایتی سرمربی هوادار می‌گوید با توجه به کیفیت چمن ورزشگاه حافظیه بازی بار فنی نداشته و تیمش مجبور به انجام بازی مستقیم شده است.

عنایتی: بازی مستقیم بلد نیستیم ولی مجبور بودیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در کنفرانس خبری پس از بازی برابر فجر در ابتدا گفت: فکر می‌کنم این بازی اصلا بار فنی نداشت تا درباره‌اش صحبت کنیم. شرایط جوی و بارندگی زیاد باعث شده بود زمین مقداری نامناسب باشد. هر دوتیم به توپ‌های بلند رو آورند و تیم ما بازی مستقیم را خیلی بلد نیست ولی این بازی به اجبار و بیشتر از بازی‌های قبل این اتفاق برای ما افتاد. به هر دوتیم خسته نباشید می‌گویم و آرزوی موفقیت برای تیم فجر سپاسی دارم؛ هواداران زیادی دارد که نگران تیم فجر هستند و امیدوارم که در ادامه مسیر موفق باشند.

 

سرمربی هوادار اضافه کرد: ما این بازی را سریع فراموش می‌کنیم و برای بازی بعدی آماده می‌شویم و تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم تا نتایج خوبی بگیریم‌. ما می‌دانستیم فجر سپاسی در این زمین از تیم‌های بزرگی امتیاز گرفته و کاملا آنالیز کرده بودیم؛ هرچند از مساوی راضی نیستم ولی گرفتن یک امتیاز با این شرایط امتیاز خوبی بود.

 

او در پاسخ به سوال کم شدن امتیاز از گل‌گهر و تاثیرش روی باقی تیم‌ها گفت: من نمی‌توانم کامل این مسئله را کارشناسی کنم چرا که تخصصی ندارم ولی به هر حال چند تیم سود بردند و چند تیم ناراحت بودند و از دور شنیدم و نمی‌توانم در این مورد اظهار نظری کنم. امیدوارم هر اتفاقی که افتاده حق به حق دار برسد. من چون اطلاعاتی ندارم نمی توانم چیزی بگویم که خدایی نکرده دوستان از ما ناراحت شوند.

دیدگاه‌ها