کد خبر : 1801157 | 08 دی 1400 ساعت 19:16 | 12.3K بازدید | 5 دیدگاه

مرزبان: هواداران هنوز هم‌ ما را حمایت می‌کنند

علیرضا مرزبان می‌گوید نمی‌خواهند تیم‌شان با هر شیوه‌ای برنده باشد بلکه کیفیت بالا و خوب بازی کردن در این تیم اهمیت ویژه‌ای دارد.

مرزبان: هواداران هنوز هم‌ ما را حمایت می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان، مربی سپاهان پس از شکست شاگردانش به پرسپولیس در این باره گفت: ما از نتایجی که می‌گیریم راضی نیستیم ولی از شیوه و فرمی که بازی می‌کنیم مطمئن هستیم که بالاخره جواب مثبت خواهد داد. همان طور که در بازی با استقلال و پیکان و امروز که ما بهترین شانس‌های گل را داشتیم و استفاده نکردیم و مطمئنم ورق برمی‌گردد چرا که تیم متحدی داریم که احساس خوبی نسبت به هم دارند و ارتباط خوبی بین بازیکنان، کادر فنی و باشگاه است. هواداران هنوز ما را حمایت می‌کنند و ما حتی یک قدم برای قهرمانی عقب نمی‌گذاریم.

 

او در مورد اینکه سپاهانی‌ها در زدن ضربات آخر کم دقت هستند گفت: گاهی اوقات بهترین مهاجمان دنیا هم دچار مشکل می‌شوند اما مهم ترین مسئله این است که احساس وفاداری به تیم داشته باشند و برای تیم مبارزه کنند. امروز دیدیم تیم ما بی نهایت مبارزه کرد و شانس‌های فوق العاده خوبی داشتیم، این نقطه‌ای است که می توانیم روی آن سرمایه گذاری کنیم. احساس بازیکنان برای ما مهم است که تیم متحدی داشته باشیم. دوباره ورق برمی‌گردد و دوباره گل‌هایی که احساس می‌کنیم نمی‌شود زد؛ می‌زنیم.

مرزبان درمورد تغییر ترکیب‌های متعدد سپاهان گفت:  همیشه ترکیب ما ثابت بوده و بازیکنانی که ثبات داشتند بازی کردند و بازیکنانی که در تمرین کیفیت بالایی دارند حق‌شان است بازی کنند. مهمترین فاکتور این است که ما شانس‌های گل زیادی داریم و اشتباه نمی‌کنیم و شانس‌های گل زیادی ایجاد می‌کنیم. در کل بازی امروز پرسپولیس دو شانس گل داشته و ما امروز چهار یا پنج شانس بی نهایت بزرگ داشتیم و استفاده نکردیم و این مسئله برمی گردد به اینکه گاهی اوقات کهکشان هم باید به تو کمک کند تا توپ گل شود و امیدواریم این مسئله زودتر اتفاق بیفتد!

 

مربی سپاهان اضافه کرد: من هنوز هم سپاهان را مدعی اصلی قهرمانی می دانم چون ما چیزی را از دست ندادیم و با توجه به امتیازاتی که داریم سه یا چهار امتیاز عقب افتادن در یک لیگ خیلی چیز سختی نیست که نتوانیم جبران کنیم.

 

مرزبان در پایان بیان کرد: لیگ طولانی مدتی است که ما باید ادامه دهیم و احساس خوبی داشته باشیم و تیم را متحد نگه داریم. باید فوتبال کلاسیک را خوب بازی کنیم و با کیفیت باشیم. حرف اصلی ما بردن به هر قیمت و یا با هر شیوه‌ای نیست بلکه باید کیفیت فوتبالی بزرگی نشان دهیم. تقویت تیم در نیم فصل را باید در کادر فنی مطرح کنیم. محرم انسان فوق العاده باهوشی است که می داند در چه نقاطی بازیکنان جدید نیاز است و صحبت می کنیم.

دیدگاه‌ها