کد خبر : 1801176 | 08 دی 1400 ساعت 19:53 | 42.9K بازدید | 35 دیدگاه

سوپرگل مهدی‌پور؛ شماره 9 همچنان می‌درخشد(عکس)

هافبک استقلال در بازی با فولاد خوزستان با یک گل زیبا عملکرد خوبش را تکمیل کرد.

سوپرگل مهدی‌پور؛ شماره 9 همچنان می‌درخشد(عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور بدون تردید مرد خستگی‌ناپذیر خط هافبک استقلال طی هفته های گذشته بوده است. هافبک شماره 9 آبی ها با عملکرد خوبش در ترکیب استقلال نقش مهمی را در موفقیت های این تیم ایفا کرده و بسیاری او را با علی کریمی در دوران اوج خودش در استقلال مقایسه می‌کنند.


مهدی‌پور که از قدرت ضربه به توپ فوق‌العاده ای برخوردار است در گذشته نیز نشان داده یک بازیکن شوتزن است و هروقت فرصت مناسبی نصیبش شود، می‌تواند با شوت های برق آسا و دقیقش خطرساز شود.


او امروز در بازی با فولاد هم یکی دو بار شانس خود را با شوت های از راه دور امتحان کرد. حتی در ضربات ایستگاهی نیز دو بار به چارچوب فولاد ضربه زد که شانس با او یار نبود. 


اوج هنر مهدی‌پور اما در دقیقه 58 نمایان شد؛ جایی که او از فاصله ای طولانی تصمیم به شوتزنی گرفت. او از فاصله‌ای حدودا 50 متری با پای راست یک ضربه دقیق را به سمت دروازه فولاد زد و توپ در گوشه دروازه خوزستانی‌ها آرام گرفت.


مهدی‌پور که در طول 90 دقیقه بازی امروز نمایش خوبی هم داشت و با تمام توان در بسیاری از صحنه ها مهاجمان را راه انداخت، در صحنه گل نیز عالی کار کرد تا یکبار دیگر ثابت کند در اوج آمادگی است و برای موفقیت تیمش هرکاری انجام می‌دهد.

 

 

دیدگاه‌ها