کد خبر : 1801179 | 08 دی 1400 ساعت 19:59 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

تک امتیاز مهم سیرجانی ها با تعویض طلایی

بازگشت ویژه قلعه‌نویی با گلزنی استقلالی‌های سابق

تیم گل گهر، عصر امروز و در دیدار برابر مس رفسنجان توانست بازگشت به موقعی به بازی داشته باشد، یک بازگشت و یک امتیاز مهم با چاشنی تعویض طلایی.

بازگشت ویژه قلعه‌نویی با گلزنی استقلالی‌های سابق

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر، دیدار تمام کرمانی بین دو تیم گل گهر سیرجان و مس رفسنجان بود. دو تیمی که در نیمه بالای جدول رده‌بندی قرار دارند و به دنبال کسب سهمیه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند و بنابراین نتیجه این بازی رو در رو، اهمیت زیادی برای هرکدام از آنها داشت. 

 

دیدار مورد نظر که به میزبانی سیرجانی ها برگزار می شد در نیمه اول دو گل برای تیم مهمان داشت. مجید علیاری ستاره امروز تیم مس رفسنجان بود که توانست با دو گل زیبا دروازه گل گهری ها و محسن فروزان را باز کند اما این همه آنچه که در نیمه اول اتفاق افتاد نبود چرا که در دقایق پایانی، یکی از گل‌ها توسط گل گهری ها جبران شد. مرتضی تبریزی، در دومین دقیقه از وقت های اضافه نیمه اول توانست اولین گل تیم خود را وارد دروازه تیم مس رفسنجان کند و به این ترتیب نیمه اول بازی دو تیم با حساب دو بر یک به سود تیم رفسنجانی به پایان رسید. 

 

در نیمه دوم اما فقط این سیرجانی ها بودند که توانستند به دروازه حریف برسند، آنها که به دنبال بازگشتی ویژه به بازی بودند در میانه‌های نیمه دوم این هدف را عملی کردند و فرشید باقری، دقایقی پس از به میدان آمدن موفق شد تنها گل این نیمه و گل دوم تیمش را وارد دروازه تیم مس رفسنجان کند و به این ترتیب شاگردان امیر قلعه‌نویی که دو بر صفر از حریف خود عقب بودند در نهایت توانستند بازی را به تساوی بکشانند و یک امتیاز مهم از این بازی را به حساب خود واریز کنند. 

 

نکته جالب دیدار امروز اما گلزنی دو بازیکن سابق استقلال برای نماینده سیرجانی لیگ برتر بود. گل گهری ها البته در یکی دو فصل اخیر تعداد زیادی از بازیکنان سابق استقلال را به خدمت گرفتند و قطعا عجیب نیست اگر این تیم را حیاط خلوت باشگاه استقلال تهران بنامیم. در دیدار امروز نیز ۵ بازیکن سابق آبی ها برای قلعه‌نویی و تیمش به میدان رفتند. محسن فروزان، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، فرشید باقری و مرتضی تبریزی، آبی پوشان سابق بودند که روبروی تیم مس رفسنجان ایستادند.

دیدگاه‌ها