کد خبر : 1801188 | 08 دی 1400 ساعت 20:31 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

داوری این بازی شیک بود؛

منصوریان: بازیکنانم برای آبرو خانواده‌شان بازی کردند

در شرایطی که آلومینیوم تیم قوی تری نسبت به نفت به نظر می‌آمد اما میزبان با سه گل فاتح این مسابقه حساس شد‌.

منصوریان: بازیکنانم برای آبرو خانواده‌شان بازی کردند
به گزارش ورزش سه، علیرضا منصوریان سرمست و خوشحال از پیروزی با انرژی که در صدایش بود مقابل خبرنگاران آبادانی نشست و به سوالات آنها پاسخ داد. او که با تیمش از بحران ابتدای فصل فاصله گرفته، حالا امیدوارم به تزریق پول و موفقیت بیشتر در ادامه رقابت های لیگ است.
 
 
منصوریان صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: به مردم آبادان، خانواده بازیکنان و مجموعه تیممان تبریک می‌گویم که هفته سختی را بعد از فولاد پشت سر گذاشتیم؛ هم به لحاظ روحی و هم به لحاظ روانی.
 
 
وی افزود: بازی سنگینی برای ما بود‌. بچه ها سنگ تمام گذاشتند‌. از بزرگتر ها خیلی تشکر می‌کنم که به کادرفنی کمک کردند و مسئولیت برگشتن شرایط روحی که شاید این اتفاقات چند روز گذشته در برنامه های مختلف درمورد مسائل مالی افتاده بود، توانستند فراموش کنند و برای مردم شهرشان، آبرو و خانواده خودشان فوتبال بازی کردند.
 
 
منصوریان ضمن ابراز رضایت از تیمش اظهار داشت: از روند شروع بازی بسیار راضی بودم چون چیزی که در این مدت به بچه ها گفتیم بعد از بازی با فولاد که اعتقاد دارم نقطه عطف تیم ما بود، شروع بازی را قرار بود با فشار بالا بازی کنیم و بچه ها خیلی خوب در بازی مسلط شدند. ما تقریبا از دو سه هفته پیش توانستیم شکل فرم بدنی‌مان را درست کنیم چون اول فصل آسیب خورده بودیم‌. به آنها تبریک می‌گویم. از جان مایه گذاشتند. ما کاملا متوجه می‌شدیم که یک نفر برای همه می‌جنگد و شعار همیشگی‌مان همه برای آبادان می‌جنگند‌. تا اواخر بازی هم با تمام وجود می‌جنگیدند. در مجموع خوشحال هستیم و بچه ها می‌توانند تا پایان امشب و ساعت ۱۲ شب خوشحال باشند. بازی بعدی با مس رفسنجان بسیار بازی سختی است و باید تمام وقت و تمرکزمان را برای بازی بعد بگذاریم.
 
 
سرمربی نفت آبادان در خصوص نشست با مجموعه نفت توضیح داد: اتفاقی نیفتاد و بیشتر دردِدل می‌کردیم. آقای قنبرزاده تشریف آورده بودند. ایشان مسئولیت کل ورزش وزارت نفت را دارند. درددل هایمان را دیشب گفتیم و خبرهای خوبی را برای آینده کار سه تیم نفتی مثل جم و مسجدسلیمان و صنعت نفت آوردند که شاید اتفاقات خوبی در حوزه بند "ج" رخ بدهد ولی زمانبر است. پیغام پالایش و پخش کشور هم من به دوستان دادم. از طرفی با هم می‌گویم شما به ما کمک کنید‌. مسئولین شهر را متقاعد کنید که برگه شورای تامین را برای فرماندار امضا بزنند و ما بتوانیم پولی که می‌خواهیم از پالایش و پخش قرض بگیریم‌. نزدیک به پنجاه درصد یا حتی بیشتر با سی میلیارد ما می‌توانیم پول بدهیم. ما تیم هزینه برداری نیستیم اما برای جنگیدن و اعتلای پرچم آبادان فکر می‌کنم جزو سه تیم اول هستیم و امروز این را ثابت کردیم.
 
 
او در خصوص زدن سه گل در این بازی عنوان کرد: ما از بازی پدیده به بعد روندمان تغییر کرد‌. در بازی با فولاد برای هر دو تیم سخت بود چون یک شکل فیزیکی بازی می‌کردیم اما زمان که جلو رفت و نوع تمرینات و انرژی که بچه ها در تمرین و تمرکزی که حین بازی می‌گذارند کم کم ما را به یک هارمونی خوب می‌رساند و نباید این روند خوب را از دست بدهیم. امروز بچه ها سه گل زدند، اگر گل هایمان را ببینید شروین بزرگ در اکثر گل ها تاثیر داشت، حسن بیت سعید یک روز طلایی را گذارند و مدافع وسط ما محمد طیبی گل زد او سر حال و قبراق و رهبر تیم ما است. هفته پیش هم گفتم مهم نیست چه کسی گل می‌زند. ما باید گل بزنیم و امروز در سه قسمت مختلف تیم ما سه گل زدیم.
 
 
منصوریان در پاسخ به اینکه آیا طیبی مشکلی دارد، گفت: محمد طیبی خدا را شکر مشکلی ندارد. خدا نکند هم مشکلی برایش پیش بیاید چون در عقب تیم مثل ستون تیم ما است.
 
 
او در خصوص عملکرد طالب ریکانی و تعویض های نفت آبادان در بازی امروز ادامه داد: طالب کم کم همان طالب هفت هفته سال گذشته می‌شود و یک لیدر و رهبر است و تیم به او تکیه می‌کند. میانگین دویدن او یازده کیلومتر در بازی قبل بوده و فکر می‌کنم امروز هم زیر ۱۰.۸ ندویده باشد و از تعویض هایمان هم بسیار راضی هستیم.
 
 
سرمربی صنعت با تمجید از داور مسابقه بیان کرد: تشکر ویژه از داوری آقای موعود بنیادی‌فر و تیم او می‌کنم. ما سعی کردیم خودمان را مدیریت کنیم ولی نمی‌توانیم منکر داوری بسیار خوب چهار داور و مخصوصا داور اصلی آقای موعود بنیادی‌فر شویم و سعی کردیم ورودمان به آبادان طوری باشد که از حواشی سال های گذشته پرهیز کنیم. تشکر می‌کنم. داوری بسیار شیکی بود.

دیدگاه‌ها