کد خبر : 1801191 | 08 دی 1400 ساعت 20:41 | 46.6K بازدید | 69 دیدگاه

برای رسیدن به استقلال مدنظرم نیازمند زمان هستیم

مجیدی: اگر اشتباهات داوری نبود 32 امتیاز داشتیم

سرمربی استقلال پس از پیروزی ارزشمند برابر فولاد از تمامی بازیکنان و مدیریت این باشگاه بابت تزریق آرامش به تیم تشکر کرد.

مجیدی: اگر اشتباهات داوری نبود 32 امتیاز داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از 3 دیدار سخت متوالی خود برابر تیم های بالای جدول، توانست سربلند از زمین مسابقه خارج شود. شاگردان فرهاد مجیدی با سوپر گل مهدی مهدی پور موفق شدند از سد فولاد گذشته و با کسب سه امتیاز ارزشمند، صدر جدول را حفظ کنند. این مسئله باعث شد تا سرمربی آبی ها از بازیکنانش تشکر کند.

 

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی با فولاد گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم، بازی سختی بود. با بچه ها صحبت کردیم که اگر می خواهیم پیروز میدان شویم، مهمترین فاکتور این است که بازی را مدیریت کنیم چون فولاد نظم بسیار خوبی در فاز دفاعی داشت و ممکن بود موقعیت زیادی پیش نیاید و باید از تک موقعیت ها استفاده می کردیم.

 

وی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: به بازیکنان خسته نباشید می گویم، آنها خیلی خوب کار کردند. ضمن اینکه از آقای حسن روشن تشکر ویژه می کنم چون با حضورشان در استادیوم انرژی مثبتی به تیم ما دادند و بچه ها با دیدن ایشان بسیار خوشحال شدند. این پیروزی را به هواداران استقلال نیز تبریک می گویم.

 

مجیدی درخصوص اینکه نکونام گفته است اگر اشتباهات داوری رخ نمی داد، استقلال تیمی نبود که بتواند به ما گل بزند، پاسخ داد: اگر اشتباهات داوری نبود، فکر می کنم ما اکنون 32 امتیاز داشتیم. من به بازی امروز کاری ندارم. شما درباره اشتباهات داوری صحبت کردید و من هم می گویم اگر اشتباهات داوری نبود، ما اکنون 32 امتیازی بودیم.

 

او در مورد اینکه او توانسته است رکوردها را جابجا کند و اینکه آیا او این تیم را دوست دارد یا خیر، پاسخ داد: درباره رکورد باید بگویم که بازیکنان و مدیران باشگاه بیشترین سهم را دارند و آن آرامشی که استقلال باید داشته باشد به تیم تزریق کرده اند. از تک تک بازیکنانم و مدیریت آقای آجورلو تشکر می کنم که به بهترین شکل ممکن آرامش را به تیم آورده اند، تشکر می کنم. 

 

مجیدی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: روز گذشته در نشست خبری گفتم که به رکورد و آمار زیاد توجه نمی کنم و منتظرم تا کاپیتان تیمم جام قهرمانی را بالای سر ببرد و تمام تمرکزم را می‌گذارم تا این امر اتفاق بیفتد. باید حقیقت را بگویم، دوست دارم  تیمم خیلی بهتر از اینها کار کند. همانطور که قبلا گفتم به زمان احتیاج داریم تا استقلال دلخواه خودمان را که نحوه بازیش را دوست دارم، به نمایش بگذاریم. 

 

سرمربی استقلال درباره بازیکن خارجی که قرار است به این تیم اضافه شود پاسخ داد: اجازه بدهید سایت باشگاه همه چیز را اعلام می کند.

دیدگاه‌ها