کد خبر : 1801205 | 08 دی 1400 ساعت 21:16 | 34K بازدید | 13 دیدگاه

تلاش خواهم کرد به تیم ملی هم دعوت شوم

مهدی‌پور: گل آندو را دیدم و گفتم من هم بزنم!

ستاره استقلال در جدال با فولاد خوزستان با ضربه فوق العاده‌اش آبی‌پوشان را به سه امتیاز ارزشمند رساند و مدعی است تلاش خواهد کرد تا نظر کادرفنی تیم ملی را نیز جلب کند.

مهدی‌پور: گل آندو را دیدم و گفتم من هم بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بازی دفاعی فولاد خوزستان تنها یک شوت فوق العاده و جالب از مهدی مهدی پور نیاز داشت تا با برتری استقلال همراه شود. ستاره خط میانی استقلال در این بازی توانست با ضربه‌ای غیرقابل مهار که آن را برگرفته از تماشای شوت آندرانیک تیموریان می داند، تیمش را در صدر جدول حفظ کند. 

 

گلزن استقلال درباره این دیدار حرف‌هایش را اینچنین آغاز کرد و گفت: خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم. سه امتیاز حساسی بود برابر تیمی که خیلی خوب، جنگنده و دونده بود. به نظرم فولاد یکی از تیمهای خوب لیگ در بحث دفاعی است. با این حال مهم سه امتیاز بود که توانستیم کسب کنیم. 

 

هافبک گلزن استقلال در این بازی درباره گل زیبایی که به ثمر رساند نیز اینطور توضیح داد: دیشب بازی چند سال پیش استقلال و فولاد را می دیدم که آندو تیموریان تقریبا از همین زاویه به فولاد گل زد و گل بی نظیری بود. خدا را شکر که کمک کرد و توانستم از همان جا گل بزنم. 

 

وی درباره عملکردش در این فصل و شانس حضور در تیم ملی گفت: همه تمرکزم این است که بهترین عملکرد را در تیم استقلال داشته باشم. اینکه به تیم ملی دعوت شوم بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد و من باید در استقلال خیلی خوب کار کنم. سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و همه چیز بسته به نظر کادرفنی تیم ملی دارد. 

 

مهدی پور درباره روند نتیجه گیری موفق استقلال و اینکه اگر از آسیا حذف شود روی روحیه این تیم تاثیرگذار خواهد بود نیز گفت: این به کادر مدیریتی استقلال برمی گردد و حالا فدراسیون فوتبال این قضیه را پیگیری می‌کنند و این اتفاق خوبی برای تیم ما نیست و این تیم خوب قادر خواهد بود حرف های زیادی در آسیا برای گفتن داشته باشد. 

 

مهدی پور درباره دوازدهمین هفته شکست ناپذیری این تیم و صدرنشینی شان نیز گفت: فکر کنم تیم ما 12 هفته است که به یک شکل بازی کرده و البته بدشانسی هم آوردم. تیم ما ساختار خوبی دارد و شرایط خوبی در جدول داریم. الان هفته 12 ام است و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و هیچ تیمی از کورس خارج نشده و ما باید بجنگیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها