کد خبر : 1801210 | 08 دی 1400 ساعت 21:39 | 35.3K بازدید | 17 دیدگاه

زننده سوپرگل هفته، مرد اول استقلال در آزادی

مهدی مهدی پور برای دومین هفته متوالی عنوان بهترین بازیکن بازی استقلال را از آن خود کرد.

زننده سوپرگل هفته، مرد اول استقلال در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، شاید بشود به احسان مرادیان حق داد که اینگونه روی شوت استثنایی مهدی پور غافلگیر شود، همانطور که بینندگان تلویزیونی نیز از به ثمر رسیدن این گل حیرت زده شدند. شلیکی دیدنی و غیرقابل مهار از فاصله دور که قفل دروازه فولادی ها را باز کرد.

 

مهدی مهدی پور این روزها ستاره خط میانی استقلال است. بازیکنی که در مرکز زمین دلبری می کند و با پاس های کلیدی، ارسال های دقیق و سانترهای خطرناک زمینه گلزنی را برای هم تیمی هایش فراهم می کند.

 

او هفته گذشته در مشهد 2 پاس گل به رمضانی و سلمانی داد و این هفته نیز با شلیکی دیدنی تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند. هافبک اصفهانی و خوش لهجه آبی ها پس از اینکه توپ را از حسین زاده گرفت، نگاهی به دروازه انداخت و ناگهان تصمیم گرفت تا به سمت دروازه شوت بزند.

 

ضربه محکم و دیدنی مهدی پور به جایی رفت که می بایست برود. او با این ضربه دیدنی، تک گل 3 امتیازی تیمش را به ثمر رساند تا استقلال صدر جدول را حفظ کند. مهدی پور در این بازی 2 شوت به سمت دروازه حریف زد که هر دوی آنها در چارچوب بودند ولی یکی از آنها توسط مرادیان مهار شد.

 

علاوه بر این، هافبک آبی ها یک پاس کلیدی هم به حسین زاده داد ولی ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت. ثبت آمار 70 درصد پاس صحیح، یک دریبل موفق و 3 سانتر از دیگر عملکردهای این بازیکن برابر فولاد است که در نهایت مهدی پور با کسب نمره 8.2 عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد.

 

1678283

دیدگاه‌ها