کد خبر : 1801212 | 08 دی 1400 ساعت 21:55 | 17.9K بازدید | 4 دیدگاه

رانگنیک: از پیشرفت منچستریونایتد راضی نیستم

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، تاکید کرد که اصلاً از روند پیشرفت این تیم راضی نیست.

رانگنیک: از پیشرفت منچستریونایتد راضی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که دو شب پیش تساوی ناامیدکننده‌ای را مقابل نیوکاسل قعر جدولی تجربه کرد فردا شب در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس میزبان برنلی خواهد بود. در واقع شاگردان رالف رانگنیک برای بهبود اوضاع خود در جدول محکوم به پیروزی در این مسابقه هستند.

 

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، پیش از دیدار فردای تیمش مقابل برنلی درباره اینکه آیا این تیم به اندازه‌ای که می خواسته پیشرفت کرده یا خیر گفت: البته که نه. هر مربی جاه‌طلبی زیادی دارد و از این نظر تفاوت بین من و سایر مربیان نیست. در واقع مربی می‌خواهد گام‌های سریع و بلندتری رو به جلو بردارد.
مشکل ما مقابل نیوکاسل دوباره این بود که به آنها اجازه دادیم که به راحتی انتقال توپ را انجام دهند و این فقط مشکل مدافعان میانی نیست بلکه معضل کل تیم است.

 

 

1678287

 

 

در نیمه اول بازی مقابل نیوکاسل 1-0 شکست خوردیم، برای من واضح بود که باید ریسک بیشتری کنیم و چیزی را تغییر دهیم.  به همین دلیل تصمیم گرفتیم که کاوانی و جیدون سانچو را در نیمه دوم به زمین بیاوریم."

 

وضعیت رافائل واران: "رافائل پنج، شش هفته بازی نکرده است و حتی قبل از دیدار برابر تاتنهام مصدوم شد. بنابراین در مجموع در سه ماه گذشته بازی‌های زیادی را انجام نداده است. بله، او قبل از اولین گلی که خوردیم اشتباه کرد، اما جدای از آن، فکر می کنم او خوب بود. نمی‌توانم بگویم که او فوق‌العاده بود، و در مورد هری مگوایر هم همین‌طور بود، اما آنها خوب بودند."

 

 

1660756

دیدگاه‌ها