کد خبر : 1801309 | 09 دی 1400 ساعت 21:22 | 28.2K بازدید | 2 دیدگاه

مخالفت رانگنیک با جدایی دروازه‌بان یونایتد

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، مانع از جدایی دین هندرسون در ماه ژانویه شده است.

مخالفت رانگنیک با جدایی دروازه‌بان یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، هندرسون در این فصل تنها دو بار در ترکیب منچستریونایتد به میدان رفته و همین باعث شده که تصمیم به انتقال قرضی در ماه ژانویه بگیرد.

با این حال منچستر ایونینگ نیوز خبر داده که رانگنیک با این انتقال مخالفت کرده، چرا که خواهان حضور سه دروازه‌بان در تیم اول است.

این مربی آلمانی با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان لیگ برتری معتقد است که احتمال ابتلای داوید دخیا به کرونا یا مصدومیت او در جریان تقویم فشرده ادامه فصل وجود دارد و به همین دلیل می‌خواهد گزینه مطمئنی را به عنوان جانشین این دروازه‌بان اسپانیایی در اختیار داشته باشد.

 

1581399

 

گفته می‌شود هندرسون پیش از این صحبت‌هایی را با رانگنیک انجام داده و به اطلاع او رسانده که از شرایط فعلی‌اش در جمع بازیکنان یونایتد راضی نیست.

گفته می‌شود آژاکس علاقه بسیاری به جذب قرضی این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دارد اما حالا به نظر می‌رسد که در صورت ارائه پیشنهاد هم یونایتد این پیشنهاد را رد کند.

از سوی دیگر هوگو لوریس نیز وارد شش ماه پایانی قراردادش با تاتنهام شده و هنوز قرارداد جدیدی به امضا نرسیده تا احتمال جدایی این دروازه‌بان فرانسوی بالا باشد و به همین دلیل این باشگاه لندنی نیز شرایط دین هندرسون را به دقت زیر نظر دارد تا در صورت جدایی لوریس برای جذب او اقدام کند.

بسیاری معتقد بودند که هندرسون گزینه اول اوله گونار سولسشر برای قرار گرفتن در دروازه در ابتدای فصل است اما این بازیکن در تمرینات پیش فصل به کرونا مبتلا شد و آثار این بیماری تا مدت‌ها با او همراه بود و همین موضوع باعث شد که دخیا بار دیگر به عنوان دروازه‌بان اول این تیم انتخاب شود.

دیدگاه‌ها