کد خبر : 1801242 | 09 دی 1400 ساعت 01:01 | 11.9K بازدید | 9 دیدگاه

فرصت سوزی در آستانه تقابل بزرگ؛

چلسی 1-1 برایتون؛ آبی‌ها نمی‌خواهند قهرمان شوند

برایتون در آخرین لحظات بازی امشب موفق شد با زدن گل تساوی برابر چلسی به تساوی ۱-۱ برسد.

چلسی 1-1 برایتون؛ آبی‌ها نمی‌خواهند قهرمان شوند

به گزارش "ورزش سه"، تیم چلسی بعد از دو مساوی متوالی موفق شد استون ویلا را در هفته نوزدهم شکست دهد. این تیم امشب در آخرین بازی سال 2021 میزبان برایتون بود؛ تیمی که بعد از مدت ها موفق شد هفته گذشته طعم برد را بچشد.

بازی دو تیم از ساعت 23 امشب در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن شروع شد و چلسی در آستانه بازی حساس هفته آینده با لیورپول به دنبال کسب پیروزی و صعود به رتبه دوم بود. در سمت مقابل برایتون که تا کنون موفق به شکست دادن چلسی در لیگ نشده بود، با هدف طلسم شکنی وارد زمین شد.

چلسی با بازگشت کرونایی هایش اوج گرفته بود و بازی را تهاجمی شروع کرد؛ شاگردان توخل برای تبدیل شدن به نزدیک ترین تعقیب کننده سیتیِ صدرنشین هدفی جز برد را دنبال نمی کردند و در دقیقه 28 روی ارسال کرنر مونت و ضربه سر لوکاکو به گل اول رسیدند؛ این سومین گل مهاجم بلژیکی در چهار بازی اخیرش برای چلسی بود.

 

1678320

 

برایتون توفیقی در جبران گل خورده در نیمه اول نداشت و بازی در 45 دقیقه نخست با پیروزی یک بر صفر آبی ها به پایان رسید. مصدومیت جیمز در دقیقه 27 و تعویض او با آلونسو از دیگر اتفاقات مهم نیمه اول بود که باعث نگرانی هوادران چلسی شد.

شروع توفانی برایتون می رفت در همان دقایق نخست بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه مودر در دقیقه 47 به تیر دروازه برخورد کرد. حملات برایتون ادامه داشت اما مندی بازهم مثل نیمه اول آماده نشان داد و شوت از راه دور بیسوما را به زیبایی راهی کرنر کرد. دو دقیقه بعد از این موقعیت، برایتون تنها چند سانتی متر تا باز کردن دروازه چلسی فاصله داشت و ضربه بازیکن این تیم، به شکل خطرناکی از کنار تیرک عمودی راهی اوت شد.

 

1678321

 

با اضافه شدن کانته به ترکیب چلسی، از فشار حریف کاسته شد و آبی ها بار دیگر حملات خود را از سر گرفتند. این اما پایان کار نبود و برایتون بعد از فروکش کردن حملات ابتدای نیمه دوم خود، آخرین تلاش هایش را برای جبران به کار برد و بالاخره به گل رسید. دنی ولبک با یک پرواز دیدنی و ضربه سر غیرقابل مهار در دقیقه 2+90 دروازه چلسی را باز کرد تا کار یک – یک شود.

 

1678318

 

چلسی با این مساوی 42 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپولِ 41 امتیازی، جای این تیم را در رتبه دوم جدول رده بندی گرفت. برایتون هم با 19 بازی و 24 امتیاز، سال 2021 را با رتبه دهم به پایان رساند.

دیدگاه‌ها