کد خبر : 1801249 | 09 دی 1400 ساعت 01:41 | 22.3K بازدید | 16 دیدگاه

برنتفورد 0-1 سیتی؛ تثبیت صدرنشینی با گل جنجالی

در هفته ای که لیورپول و چلسی متوقف شدند، سیتی با پیروزی ۱-۰ مقابل برنتفورد و مستحکم کردن جایگاهش در صدر جدول، سال 2021 را به پایان رساند.

برنتفورد 0-1 سیتی؛ تثبیت صدرنشینی با گل جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی برای دو رقمی کردن بردهای متوالی خود امشب برنتفورد را پیش روی خود می دید؛ دیدار دو تیم در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر انگلیس از ساعت 23:45 در ورزشگاه اختصاصی برنتفورد شروع شد.

برنتفورد که در شش بازی اخیر خود سه پیروزی کسب کرده بود میزبان صدرنشین لیگ جزیره بود که با توجه به پیروزی چلسی مقابل برایتون، به دنبال کسب هر سه امتیاز بود. سیتی پیش از دو بازی سخت مقابل آرسنال و چلسی بازی امشب را بهتر از حریف شروع کرد و خیلی زود هم موفق شد به گل برسد. گل فودن در شرایطی به ثمر رسید که مشکوک به آفساید بود اما داور پس از کمک گرفتن از VAR آن را پذیرفت.

 

1678327

 

1678330

 

شاگردان پپ که در بازی قبل لستر را شش تایی کرده بودند در دقیقه 16 توسط فیل فودن به گل اول رسیدند تا زنگ خطر برای برنتفورد به صد در بیاید. در ادامه نیمه اول اما هیچ گل دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا میهمان با برتری یک بر صفر راهی رختکن شود. برنتفورد که در این دیدار سامان قدوس را روی نیمکت داشت، در حالی پای به نیمه دوم گذاشت که هنوز خبری از حضور ملی پوش ایرانی این تیم در زمین نبود.

سیتی در نیمه دوم با در اختیار گرفتن توپ و میدان به دنبال بیشتر کردن اختلاف بود و اجازه حمله کردن به میزبان که توسط هوادارانش به شدت تشویق می شد را نمی داد. شوت از راه دور کوین دی بروین در دقیقه 65 که به تیر دروازه برخورد کرد، اولین موقعیت جدی بازی در 45 دقیقه دوم بود. در ادامه بازی شاهد تغییراتی در ترکیب تیم برنتفورد بودیم؛ در یکی از همین تغییرات سامان قدوس جای تامسون (دقیقه 82) را گرفت تا بلکه بتواند مانع از شکست خانگی تیمش شود.

 

1678329

 

تلاش های برنتفورد برای به تساوی کشاندن کار در دقایق پایانی هم حاصلی در پی نداشت و سیتی توانست با کنترل جریان بازی، گل دوم را هم در آخرین دقایق به ثمر برساند اما این گل پس از بازبینی در VAR به علت آفساید مردود شد تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی که دهمین برد متوالی شان در این فصل بود، 50 امتیازی شدند تا با 8 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم (چلسی) سال 2021 را به پایان برسانند.

برنتفورد هم با متحمل شدن هشتمین شکست فصل، فرصت صعود چند پله ای در جدول را از دست داد تا با 20 امتیاز و رتبه چهاردهم وارد سال 2022 شود.

دیدگاه‌ها