کد خبر : 1801256 | 09 دی 1400 ساعت 02:42 | 20.6K بازدید | 5 دیدگاه

گواردیولا: ادعای قهرمانی سیتی مضحک است!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد رقابت برای عنوان قهرمانی هنوز به پایان نرسیده است.

گواردیولا: ادعای قهرمانی سیتی مضحک است!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که لیورپول برابر لستر مغلوب شده و چلسی نیز مقابل برایتون به کسب یک امتیاز رضایت داد، سیتی با یک گل در خانه برنتفورد به برتری دست یافته و فاصله خود را با چلسی رده دومی به هشت امتیاز رساند. پپ گواردیولا ضمن تمجید از عملکرد تیمش مدعی شد هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و نمی توان از حالا سیتی را قهرمان لیگ برتر معرفی کرد.

 

پپ گواردیولا گفت: "بازیکنان برنتفورد هرگاه به محوطه جریمه حریف می رسند خوب عمل می کنند. آنها امسال آرسنال را در اینجا شکست داده و با لیورپول مساوی کرده اند. 54 امتیاز تا پایان فصل باقی مانده و وقتی به تعداد بازی های مانده تا اتمام فصل توجه کنید متوجه خواهید شد تصور تمام شدن لیگ برتر با اختلاف هشت امتیاز مضحک است.

 

1678346

 

اما ما در 10 بازی متوالی پیروز شدیم و این یکی از اهداف سیتی بوده است. ما زمان زیادی در پیش نداریم نداریم و در تاریخ اول ژانویه باید با یکی از بهترین تیم های حال حاضر لیگ برتر یعنی آرسنال بازی کنیم. این تنها یک پیروزی دیگر برای منچسترسیتی بوده و بازیکنان ما باید استراحت کرده و برای بازی بعدی آماده شوند.

 

روند 10 پیروزی متوالی بسیار خوب است، اما هنوز در اواخر دسامبر قرار داریم و بازی های زیادی مانند دیدار امشب پیش روی ما وجود خواهد داشت. فکر نمی کنم بتوان از همین حالا ما را قهرمان لیگ برتر دانست، زیرا چلسی مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیورپول تیمی فوق العاده است.

 

درخشش دوباره فیل فودن؟ ما هیچ وقت تردیدی در مورد کیفیت این بازیکن نداشته و همیشه می دانستیم فیل فودن چه بازیکنی است. هر گاه او در ترکیب سیتی قرار گرفته استثنایی عمل کرده است."

دیدگاه‌ها